Exactquote:Als jij veel te doen had dan was er toch wat mis?
Anything else thenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik drink geen bier
[..]
Ik weet niet wie dat zegt, maar het lijkt me nergens voor nodig je daar wat van aan te trekken
Ik!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Meteen maar ff nu : wie zijn er morgen om 13:00 nou op CS?.
Het Grote Afzeggen, al jaren een bekend fenomeen, grote bek op het forum, maar als de meet dan dichtbij komt is het opeens allemaal wel weer heel erg eng, mensen in het echt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik!
Al haken er wel weer veel mensen af zeg
jamaar stel je voor dat ik de varkenspest heb, dan steek ik jullie aan, dat is ook niet lief!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het Grote Afzeggen, al jaren een bekend fenomeen, grote bek op het forum, maar als de meet dan dichtbij komt is het opeens allemaal wel weer heel erg eng, mensen in het echt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Roséetje danquote:
Zij komt ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:34 schreef KudFokker het volgende:
Kwam KnuffelZacht morgen trouwens ook, haar nummer heb ik geloof ik nog namelijk
Ik sta om 13:30 op Leidsequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het Grote Afzeggen, al jaren een bekend fenomeen, grote bek op het forum, maar als de meet dan dichtbij komt is het opeens allemaal wel weer heel erg eng, mensen in het echt.
Blijven tenminste de echt leuke mensen overquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Primaquote:
Enorm ja.... maar dat wisten mensen gisteren ook wel...quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja maar. Jij bent toch ook heel eng?
Standaard verhaal inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Maar iedereen hoopte stiekem dat jij niet zou komen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enorm ja.... maar dat wisten mensen gisteren ook wel...
Ik zei vanaf het begin al dat ik niet zou komenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet zeggen dat je naar een meeting komt die grotendeels mijn idee wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar iedereen hoopte stiekem dat jij niet zou komen.
Depends of ik vannacht wel slaap. Ik moest vannacht heel charmant twee zakdoekjes in mijn neus stoppen om niet wakker te worden in het snot. Seriously.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Shit, val ik daar toch een partij door de mand.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet zeggen dat je naar een meeting komt die grotendeels mijn idee was.
En dat terwijl de meet in utrecht zo leuk wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
meer zuipen straks, morgen niets aan de hand meerquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Depends of ik vannacht wel slaap. Ik moest vannacht heel charmant twee zakdoekjes in mijn neus stoppen om niet wakker te worden in het snot. Seriously.
Charmante mental image, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |