Exactquote:Als jij veel te doen had dan was er toch wat mis?
Anything else thenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik drink geen bier
[..]
Ik weet niet wie dat zegt, maar het lijkt me nergens voor nodig je daar wat van aan te trekken
Ik!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Meteen maar ff nu : wie zijn er morgen om 13:00 nou op CS?.
Het Grote Afzeggen, al jaren een bekend fenomeen, grote bek op het forum, maar als de meet dan dichtbij komt is het opeens allemaal wel weer heel erg eng, mensen in het echt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik!
Al haken er wel weer veel mensen af zeg
jamaar stel je voor dat ik de varkenspest heb, dan steek ik jullie aan, dat is ook niet lief!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het Grote Afzeggen, al jaren een bekend fenomeen, grote bek op het forum, maar als de meet dan dichtbij komt is het opeens allemaal wel weer heel erg eng, mensen in het echt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Roséetje danquote:
Zij komt ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:34 schreef KudFokker het volgende:
Kwam KnuffelZacht morgen trouwens ook, haar nummer heb ik geloof ik nog namelijk
Ik sta om 13:30 op Leidsequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het Grote Afzeggen, al jaren een bekend fenomeen, grote bek op het forum, maar als de meet dan dichtbij komt is het opeens allemaal wel weer heel erg eng, mensen in het echt.
Blijven tenminste de echt leuke mensen overquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Primaquote:
Enorm ja.... maar dat wisten mensen gisteren ook wel...quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja maar. Jij bent toch ook heel eng?
Standaard verhaal inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Maar iedereen hoopte stiekem dat jij niet zou komen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enorm ja.... maar dat wisten mensen gisteren ook wel...
Ik zei vanaf het begin al dat ik niet zou komenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet zeggen dat je naar een meeting komt die grotendeels mijn idee wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar iedereen hoopte stiekem dat jij niet zou komen.
Depends of ik vannacht wel slaap. Ik moest vannacht heel charmant twee zakdoekjes in mijn neus stoppen om niet wakker te worden in het snot. Seriously.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Shit, val ik daar toch een partij door de mand.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet zeggen dat je naar een meeting komt die grotendeels mijn idee was.
En dat terwijl de meet in utrecht zo leuk wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
meer zuipen straks, morgen niets aan de hand meerquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Depends of ik vannacht wel slaap. Ik moest vannacht heel charmant twee zakdoekjes in mijn neus stoppen om niet wakker te worden in het snot. Seriously.
Charmante mental image, niet?
Wat dat betreft ben ik wel echt een vrouw, ik vertel dat soort dingen dus NIET.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Depends of ik vannacht wel slaap. Ik moest vannacht heel charmant twee zakdoekjes in mijn neus stoppen om niet wakker te worden in het snot. Seriously.
Whehe, dan houden we een private meet met alleen jij en ik, steken we iig niemand aan!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat terwijl de meet in utrecht zo leuk was
En dan kom ik nog niet eens! Moet je nagaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Blijven tenminste de echt leuke mensen over
Bambiquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei vanaf het begin al dat ik niet zou komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn verstoppertje aan het spelen
Dat lag niet aan onsquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:46 schreef Belsezar het volgende:
En dat terwijl de meet in utrecht zo leuk was
Ik normaal ook niet inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik wel echt een vrouw, ik vertel dat soort dingen dus NIET.
Ik wil ook niet dat mijn vriend alles van me ziet, er zijn dingen die ik liever niet deel
Het is natuurlijk ook afhankelijk van in welk groepje jezelf zetquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan kom ik nog niet eens! Moet je nagaan.
Hmm dan ben ik verwijfd ben ik bangquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet inderdaadMaar nu ben ik zo enorm verkouden dat ik echt gek word
Ik ben zo wijverig dat ik niet eens neuken durf uit te spreken in het echt. Of poepen
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:
Ja, ik heb kinderen en dit was een van mn favo boeken toen ik klein was, wilde ik hen ook laten belevenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:49 schreef Ripley het volgende:
Ik normaal ook niet inderdaadMaar nu ben ik zo enorm verkouden dat ik echt gek word
Ik ben zo wijverig dat ik niet eens neuken durf uit te spreken in het echt. Of poepen
Neuken zeg ik inmiddels wel, maar dat laatste woord idd niet gauwquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat het zo leuk was, had Bels wel verwacht dat er hier ook meer mensen op af zouden komenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef rival het volgende:
niet?
ik las hier best positieve verhalen toch?
Ik moet even kijken. Ik heb een afspraak staan met een maatje van me (kan en wil ik echt niet afzeggen) maar als hij niet blijkt te kunnen kom ik! (wheheheheh)quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Whehehehe, tally zij komenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet even kijken. Ik heb een afspraak staan met een maatje van me (kan en wil ik echt niet afzeggen) maar als hij niet blijkt te kunnen kom ik! (wheheheheh)
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neuken zeg ik inmiddels wel, maar dat laatste woord idd niet gauw
En nju wilde ik iets zeggen wat ik ook maar niet zeg
hahahaha jij vrij preutsquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stom, want wat dat betreft ben ik idd vrij preuts, terwijl dat volgens mij niet de beschrijving is die de meeste mensen van mij zullen geven
Dat soort dingen vroeg ik me laatst af hehquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik heb kinderen en dit was een van mn favo boeken toen ik klein was, wilde ik hen ook laten beleven
Ik heb ook pas alle verzamelde sprookjes van Grimm gekocht
Die DVD's zijn Het huis Anubis en een verzameling sketches van Monty Python
'mooie meisjes poepen niet' was de uit'drukking' tochquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vrouwen poepen ook niet, die maken bloemetjes!
of leef ik nu echt een droom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |