Dat deed ik ook altijd bij m'n ex (dat zeggen). Een van de redenen waarom het een ex isquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hehe, herkenbaar ja.
Werkt niet bij elke man helaas
Mn ex zei altijd: dat moet uit mezelf komen, anders voelt het gedwongen en dat werkt zo niet voor mij
Dus hadden we drie dagen ruzie
Kom maar hier hoor krullebolletjequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, same here. Ik zeg altijd geef me gewoon een aai over mijn bol en een knuffel op het moment dat ik aangeef dat ik onzeker ben, dan ben je er in 5 minuten vanaf. Als je dat niet doet heb je er 3 dagen last van
Natuurlijk wel, je vraagt het namelijk niet voor niks, maar omdat je je op dat moment niet zo heel erg lekker voelt en misschie onzeker bent.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd bij m'n ex (dat zeggen). Een van de redenen waarom het een ex is![]()
Als je er naar vraagt heeft het toch geen waarde?
En als je het zegt moet het natuurlijk ook eerst tegengesproken worden, waarop jij weer moet zeggen, etc.. Ik weet dat het cliche is, maar god daar wordt ik als man echt moe van...quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je vraagt het namelijk niet voor niks, maar omdat je je op dat moment niet zo heel erg lekker voelt en misschie onzeker bent.
Niet omdat het zo leuk is om te horen ofzo. (meestal dan)
Niet echt meer. Dat is onzekerheid imoquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:13 schreef mrbox het volgende:
Maar hebben jullie dan zelf ook nooit dat je zelf iets hoort zeggen en een paar minuten later denkt van OMG waarom heb ik dat zo gezegd :![]()
Hmm nee niet echtquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:13 schreef mrbox het volgende:
Maar hebben jullie dan zelf ook nooit dat je zelf iets hoort zeggen en een paar minuten later denkt van OMG waarom heb ik dat zo gezegd :![]()
Nou, dat valt wel mee, meestal accepteer ik het wel gewoon meteen danquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
En als je het zegt moet het natuurlijk ook eerst tegengesproken worden, waarop jij weer moet zeggen, etc.. Ik weet dat het cliche is, maar god daar wordt ik als man echt moe van...
Exactomundo amigo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I like them feisty, spirited, passionate
Dat is wel de zaken wat omdraaien he, wie stelt zich nou aanquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee, meestal accepteer ik het wel gewoon meteen dan
En idd, het is vermoeiend, maar ik denk soms: Stel je niet zo aan man, zet je gewoon over die weerstand heen en bespaar jezelf (en je vriendin) een hoop moeite en gezeik.
Het is nl voor jou gemakkelijker om haar even die bevestiging te geven dan het voor haar is om haar gevoelens uit te schakelen.
Schilderij kan aan de muur, en dat plankje boven het dressoir aubquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand bevestiging nodig? Ik doe het graag heur.
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee, meestal accepteer ik het wel gewoon meteen dan
En idd, het is vermoeiend, maar ik denk soms: Stel je niet zo aan man, zet je gewoon over die weerstand heen en bespaar jezelf (en je vriendin) een hoop moeite en gezeik.
Het is nl voor jou gemakkelijker om haar even die bevestiging te geven dan het voor haar is om haar gevoelens uit te schakelen.
Mkeyquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet echt meer. Dat is onzekerheid imo
Homo's en klussenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schilderij kan aan de muur, en dat plankje boven het dressoir aub.
Ja, dan moet je het niet aanbiedenquote:
Maar stel dat hij wel vreemdging? Zou je dan niet blijer zijn dat je van hem af was?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad.
Voorbeeldje: een ex-vriendje had heel veel vrouwelijke vrienden. Ik vertrouwde hem, maar als ie afsprak met een vriendin die ik nog niet had ontmoet was ik toch wat jaloersig. Dus zei ik altijd: je moet zeker gaan, het is onzin om anders te worden omdat ik een slechte eigenschap heb. Maar stuur me dan even een smsje dat je aan me denkt of zo, dat scheelt al een hoop.
En dat deed ie dan dus nooit
Dat was de redenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad.
Voorbeeldje: een ex-vriendje had heel veel vrouwelijke vrienden. Ik vertrouwde hem, maar als ie afsprak met een vriendin die ik nog niet had ontmoet was ik toch wat jaloersig. Dus zei ik altijd: je moet zeker gaan, het is onzin om anders te worden omdat ik een slechte eigenschap heb. Maar stuur me dan even een smsje dat je aan me denkt of zo, dat scheelt al een hoop.
Ik dacht niet dat ie vreemd ging, ik was alleen altijd bang dat ie er achter zou komen dat andere vrouwen leuker zijn dan ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar stel dat hij wel vreemdging? Zou je dan niet blijer zijn dat je van hem af was?
Dat klopt wel, maar het probleem is dat je die knop nou eenmaal niet zo gemakkelijk omzet. Je gevoel is iets dat je niet zelf in de hand hebt en dan is het soms gewoon nodig, het is dan gewoon dom als je daar als man niet even op ingaat, want je maakt het echt alleen maar moeilijker door geen bevestiging te geven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is wel de zaken wat omdraaien he, wie stelt zich nou aan
Ik vroeg ooit gewoon: wil je me even vasthouden? als ik me niet lekker voelde...quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad.
Nou ja, andersom had ik ook zat om me overheen te zetten. Je kunt niet alleen maar nemen en niet geven hequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat was de reden
Tuurlijk is het een kleine moeite, maar in de praktijk bljikt het toch moeilijk om ej daar overeen te zetten
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat ie vreemd ging, ik was alleen altijd bang dat ie er achter zou komen dat andere vrouwen leuker zijn dan ik
Dan is hij gewoon niet de ware voor je. Sad but true.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat ie vreemd ging, ik was alleen altijd bang dat ie er achter zou komen dat andere vrouwen leuker zijn dan ik
Je kan het altijd proberenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, andersom had ik ook zat om me overheen te zetten. Je kunt niet alleen maar nemen en niet geven he
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan is hij gewoon niet de ware voor je. Sad but true.Op naar de volgende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |