Jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehehehe, tally zij komendat wil ik zien! spuitende fontijnen in het vondelpark!
dat je geil bent?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neuken zeg ik inmiddels wel, maar dat laatste woord idd niet gauw
En nju wilde ik iets zeggen wat ik ook maar niet zeg
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg nu al een rood hoofd volgens mij, dus ik zeg het niet
wat betreft dingen benoemen wel jaquote:
Als ze klein zijn, kun je dat nog bepalen, maar als ze groter worden, gaan ze echt wel zelf dingen kijken hoor...quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat soort dingen vroeg ik me laatst af heh
Als ik later kinderen heb, laat ik ze dan die troep zien die tegenwoordig als 'tekenfilms' moeten doorgaan, of laat ik ze de klassieke tekenfilms zien die ik vroeger zelf gezien heb en nostalgische herrineringen aan over heb gehouden?!
Hoe doe jij dat?
Hij was ook leuk, daarom snap ik niet dat mensen niet willen komen. Dus die smiley was iets anders bedoeldquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
niet?
ik las hier best positieve verhalen toch?
Nee, dat durf ik best te zeggenquote:
Nee, als jij bent zoals ik, doe je dat zelf ws ook, dus zie ik het nut er niet vanquote:
Ik snap best dat mensen niet willen komen, ik snap niet dat mensen 2 weken lang zeggen dat ze komen en 1 dag van te voren dood zijn morgen ofzo..quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij was ook leuk, daarom snap ik niet dat mensen niet willen komen. Dus die smiley was iets anders bedoeld
wie heeft er dan afgezegd van degene die gezegd hadden te komen? ik had nl. nog niets toegezegd. Alleen Rip, damn, als die komt moet ik welquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen niet willen komen, ik snap niet dat mensen 2 weken lang zeggen dat ze komen en 1 dag van te voren dood zijn morgen ofzo..
Degene die nu "afzeggen" hadden ook nog niet helemaal toegezegd toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap best dat mensen niet willen komen, ik snap niet dat mensen 2 weken lang zeggen dat ze komen en 1 dag van te voren dood zijn morgen ofzo..
Dat ligt eraan of ze echt dood zijn of dat het maar een smoesje isquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, ach, het is jammer. Maar dan maken we het wel leuk met de mensen die wel komen. Als het zulk weer is en iedereen heeft dezelfde stemming als nu moet dat goed komenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HW mag wel even bellen hoor, dan kan ie het zelf horenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of ze echt dood zijn of dat het maar een smoesje is
Ik pas evenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
HW mag wel even bellen hoor, dan kan ie het zelf horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
iddquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tja, ach, het is jammer. Maar dan maken we het wel leuk met de mensen die wel komen. Als het zulk weer is en iedereen heeft dezelfde stemming als nu moet dat goed komen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:07 schreef KudFokker het volgende:
hahaha kreeg net een PM van een of andere fokker die ik niet ken: (even in een spoiler)
daar krijg ik al de hele tijd pm's vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik denk bij jou altijd hieraan :quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:06 schreef KudFokker het volgende:
Hahaha gisteravond nog even naar een vriend geweest, zei hij: "Damn Lars, heb je dragonball z gekeken dat je je haar zo hebt gedaan ?!"
Maar dan met lelijke gasten ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daar krijg ik al de hele tijd pm's van
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:07 schreef KudFokker het volgende:
hahaha kreeg net een PM van een of andere fokker die ik niet ken: (even in een spoiler)
Ik ook! Ik heb terug gepmd datb ik de vraag "zou je haar geven" niet begrijpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik heb gewoon een weekban voor die mafkees aangevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |