SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klacht:
Kuthumor op die Venz verpakkingen.(╯°□°)╯︵ ”ʞoɟ
Juist niet, die zijn aangepast op het jongere publiek.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:12 schreef Florian_ het volgende:
Die mopjes in de Donald Duck zijn ook altijd dikke fail
Persoonlijk vind ik dat jij nu ook maar een eindje aan het janken bent.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die gaan er ook spontaan om huilen hoor
Wil je me troosten danquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:16 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat jij nu ook maar een eindje aan het janken bent.
Met een piemel in je anus zeker. Vuilak. Zet de computer uit en ga je wassen.quote:
Ik heb een broodje met boerengehaktquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:20 schreef Rasher het volgende:
Hagelslag is voor kinderen man. Eet vleeswaren of kaas ofzo.
Owh! Nu snap ik em ook!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:36 schreef B.E.D het volgende:
TS snapt de grap niet. TS dacht zeker waarom ze naar het ZUIDEN vliegen. Dus hij zat allemaal moeilijk te denken zo.
Terwijl de grap slaat op het VLIEGEN.
Maar de clou had dus ook kunnen zijn: 'omdat vogels niet kunnen autorijden'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |