Inderdaad, wat jullie van mij vinden zal mij aan mijn anus oxideren!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:52 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben TS, ik rook en iedereen moet het weten! Het doet me helemaal niks wat jullie van mij vinden!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:52 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben TS, ik rook en iedereen moet het weten! Het doet me helemaal niks wat jullie van mij vinden!
Je vergeet de tip.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:55 schreef no1uknow het volgende:
Perfecte verdeling?
Gewoon kruimelen, beetje tabak erbij (als er niet veel wiet/hasj in zit), draaien, likken, afscheuren, roken.
Als je goed kan draaien weet je dat een goede verdeling de sleutel is tot het creeëren van perfectiequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:55 schreef no1uknow het volgende:
Perfecte verdeling?
Gewoon kruimelen, beetje tabak erbij (als er niet veel wiet/hasj in zit), draaien, likken, afscheuren, roken.
Ja klopt wel. Als ik tijd over heb bouw ik ze zo perfect dat hij rechtop blijft staan als ik ze op de tip neerzet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:58 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Als je goed kan draaien weet je dat een goede verdeling de sleutel is tot het creeëren van perfectie
dus
Zie mij dat elke keer hebben... ik zal mezelf bewijzen op de lowlands meetquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Als ik tijd over heb bouw ik ze zo perfect dat hij rechtop blijft staan als ik ze op de tip neerzet.
Daar ga ik niet heen maar als je in de buurt van Zoetermeer woont gaan we een keertje een pitje doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:01 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Zie mij dat elke keer hebben... ik zal mezelf bewijzen op de lowlands meet
Ik woon in de buurt van harderwijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Daar ga ik niet heen maar als je in de buurt van Zoetermeer woont gaan we een keertje een pitje doen.![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:09 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die dagelijks blowen zijn zo kansloos addict. Fact.
Wat een ouwe zeur die Bob dylan, die gast leeft echt in het verleden en veel blowers vaak ook.quote:
Whatever happend to sex, drugs and rock `n roll? all we have now are aids, crack and techno....quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:12 schreef Kwamkwammers het volgende:
[..]
Wat een ouwe zeur die Bob dylan, die gast leeft echt in het verleden en veel blowers vaak ook.
Niet haten op Bob Dylan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:12 schreef Kwamkwammers het volgende:
[..]
Wat een ouwe zeur die Bob dylan, die gast leeft echt in het verleden en veel blowers vaak ook.
Dat laatste lijkt wel op sex!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:55 schreef no1uknow het volgende:
Perfecte verdeling?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |