En ik maar prutsenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Zorg dat je Vote History op 1 pagina staat, dan gaan ze wel allemaal over.
Is opzich logisch. Als er meer filmsterren bijkomen (meer leden), wordt de spoeling dunner en mogen alleen de toppers zich nog moviestar noemenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:08 schreef victorinox het volgende:
Alleen ben ik al van Movie Star naar Lead Role gezakt in de ranking.![]()
Heldquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:07 schreef ErikSchierboom het volgende:
Met plezier kan ik melden dat Wasim niet langer bovenaan staat, ik heb hem verzocht om de films die hij niet gezien heeft binnen 24 uur te verwijderen of anders... Gelukkig heeft hij dat netjes gedaan.
Even zorgen dat je al votes op 1 pagina staan.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:42 schreef Siniti het volgende:
Website importeert mijn lijstje van IMDB votes niet.
Ik snap em nietquote:Op zondag 31 mei 2009 19:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Even zorgen dat je al votes op 1 pagina staan.
Je kunt je vote history in IMDB zo aanpassen, dat-ie op 1 pagina past. Dan pakt icheckmovies al je keuzes mee.quote:
Klik op je settings en kijk dan onderaan (You ---> Settings).quote:Op zondag 31 mei 2009 19:46 schreef Siniti het volgende:
Daarnaast kan ik nu ik mijn account heb gemaakt, ook nergens de optie vinden om mijn lijst nog een keer te importeren..?
Hij pakt nog steeds maar 140 votes van de 271quote:Op zondag 31 mei 2009 19:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Je kunt je vote history in IMDB zo aanpassen, dat-ie op 1 pagina past. Dan pakt icheckmovies al je keuzes mee.
Yep, dat ziet er goed uit.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hij pakt nog steeds maar 140 votes van de 271
Dit is de link die je moet opgeven toch? http://www.imdb.com/mymovies/list?l=38105332
Oh okquote:Op zondag 31 mei 2009 19:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Yep, dat ziet er goed uit.
Vergeet niet dat icheckmovies niet alle films erop heeft staan, maar alleen de top films uit allerlei genres. Dat betekent in jouw geval dat 131 films niet in de lijsten voor komen.
Die lijst inderdaad en de toplijsten van genres zoals comedy, drama, westerns, musicals, etc.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh ok
Hij pakt dus alleen films uit de imdb top 250, of ook nog andere?
Okquote:Op zondag 31 mei 2009 19:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Die lijst inderdaad en de toplijsten van genres zoals comedy, drama, westerns, musicals, etc.
Als het goed is komen er binnenkort ook andere lijsten bij zodat je wat meer van je films terug zal vinden.
Kloptquote:Op zondag 31 mei 2009 19:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Die lijst inderdaad en de toplijsten van genres zoals comedy, drama, westerns, musicals, etc.
Als het goed is komen er binnenkort ook andere lijsten bij zodat je wat meer van je films terug zal vinden.
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:16 schreef ErikSchierboom het volgende:
[..]
KloptDe link naar de import pagina staat overigens ook nog linksonder in de footer. Om jullie vast een beetje warm te maken, hierbij het overzicht van top lijsten die jullie aankomen mogen verwachten:
5 AFI top lijsten BFI 100 Academy Award Best Picture Winners Taschen 100 All-time favorite movies Roger Ebert's The Great Movies They Shoot Pictures, Don't They? (1000 films!)
Dat kun je vinden in het "unchecked" gedeelte van je profiel, voor mij is dat http://www.icheckmovies.c(...)erboom/?toplistcountquote:Op zondag 31 mei 2009 22:05 schreef Mavro het volgende:
Beetje domme vraag misschien, maar op een gegeven moment had ik ergens een lijstje met films die in de meeste lijsten voorkwamen (bijvoorbeeld Léon). Alleen kan ik nu niet meer terugvinden welke films dat waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |