abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:14:40 #76
67089 Gillingham
The horror...
pi_69295345
Scherp Gorro.

Mijn closest neigbour is óók Lonewolf. Gorro staat ook hoog. Misschien moeten die neighbours niet op absolute overeenkomende aantallen berekend worden, maar op relatieve. Ofzo.

Toen ik slecht vijf favourite movies had, had ik 100% overeenkomst met Gorro. Nu ik meer favourites heb is dit percentage drastisch verlaagd.
What's it going to be then, eh?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:18:46 #77
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_69295488
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:55 schreef Falco het volgende:

[..]

Bij mij is Lonewolf ook de closest neighbor, maar hij heeft ook heel veel films als favoriet aangevinkt (of aan laten vinken via die hippe imdb-importfunctie ). Misschien moet er nog een aanpassing aan die neighbor-formule gemaakt worden .

Op nummer vijf en zeven van mijn neighborlist staan trouwens respectievelijk SoK en Nepthys .
Heb alles met een 8 (of hoger) automatisch als favoriet laten bestempelen. Je kent mij een me hoge cijfers. Ik heb SoK als hoogste neighbour. (Tenminste waar ik de nick van herkende)Mensen, die andere nicks gebruiken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lonewolf2003 op 22-05-2009 16:24:03 ]
pi_69295847
SoK en Gorro als hoogste neighbours met hetzelfde aantal titels dat ze met me delen. Waren er 157 dacht ik.

Grappig
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:31:13 #79
67089 Gillingham
The horror...
pi_69295908
Mijn nick is Minjo. Maar je ziet het wel aan de avatar.
What's it going to be then, eh?
pi_69297011
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dat denk ik ja. Niet alleen anime en Aziatisch maar ook andere meuk, die niet in de lijsten staat.
Er zullen ook nog wel een of meer Aziatische top lijsten toegevoegd worden, dan kun je daar laten zien hoeveel je er gezien hebt
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:50 schreef Superher0 het volgende:

[..]

Dus in feite vergelijkt deze site je lijst op de imdb met de top 250 en de andere top 50's, praktisch realtime

OF

wordt er op ICheckMovies een kopie gemaakt van wat je hebt gestemd op de IMDB en wordt dit vergeleken met de top 250 en andere toppen.

Vraag bij optie 1: Ik heb 3 verschillende lijstjes (categorieen), welke wordt gebruikt om te vergelijken?

Vraag bij optie 2: Ik heb 3 verschillende lijstjes (categorieen), worden deze automatisch 2 keer per week gesynchroniseerd. Zo ja, wordt dit voor al je lijstjes gedaan? Zo nee, hoe kan dan afvinken? Mooie zou zijn dat alles wat je afvinkt op de IMDB ook "meteen" wordt gedaan door ICheckMovies. Scheelt mij meerdere lijstjes bijhouden.

Bij beiden opties mis ik dan de optie waar je je lijstje kan beheren (zeg maar de source, in dit geval de IMDB).

dank u!
Het is momenteel de tweede optie. Synchroniseren is niet echt mogelijk behalve door af en toe weer opnieuw je IMDB lijst te importeren op iCheckMovies. Als je één keer per week die import opnieuw doet dan hou je iCheckMovies handmatig up-to-date.
Vink alle IMDB top lijsten af op: http://www.icheckmovies.com/
pi_69297028
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:05 schreef Gorro het volgende:
Wellicht is het trouwens een idee om percentages in het overzicht als je gaat comparen met een andere profiel altijd naar beneden af te ronden. In mijn overzicht staat bijvoorbeeld dat ik 100% van de Top 250 gezien heb. Ik heb echter 249 van de 250 films gezien, wat neerkomt op een percentage van 99,6%. Afgerond is dat inderdaad 100%, maar het is wel verwarrend om dat te zien staan, terwijl ik niet alles gezien heb.
Ah, scherp opgemerkt! Gaan we verbeteren
  vrijdag 22 mei 2009 @ 18:13:01 #82
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_69298702
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:06 schreef ErikSchierboom het volgende:

[..]

Er zullen ook nog wel een of meer Aziatische top lijsten toegevoegd worden, dan kun je daar laten zien hoeveel je er gezien hebt
[..]

Het is momenteel de tweede optie. Synchroniseren is niet echt mogelijk behalve door af en toe weer opnieuw je IMDB lijst te importeren op iCheckMovies. Als je één keer per week die import opnieuw doet dan hou je iCheckMovies handmatig up-to-date.
Ach, dat is altijd nog minder werk dan handmatig alles weer gaan aflopen en afvinken, zoals met listofthebest moet.
wat een top site

Heb je hem ook al gepromoot op de imdb message boards zelf? Of krijg je dan last met imdb? Zal ik wel oppassen voor een server overload als je dat doet.
pi_69299374
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 18:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ach, dat is altijd nog minder werk dan handmatig alles weer gaan aflopen en afvinken, zoals met listofthebest moet.
wat een top site

Heb je hem ook al gepromoot op de imdb message boards zelf? Of krijg je dan last met imdb? Zal ik wel oppassen voor een server overload als je dat doet.
Dank je voor het compliment. Voor de IMDB message boards ben ik nog een beetje angstig, ik heb geen idee hoe leuk IMDB het gaat vinden (hoewel we niets verkeerds doen volgens mij, we zijn geen concurrent ofzo). Qua server-load moeten we dan ook oppassen inderdaad
pi_69301365
leuke site heb me ook maar aangemeld
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_69307902
Ook aangemeld. Toch wel tof dat je dit kan volgen en vergelijken.
pi_69308832
Trouwens, in de overview van all movies geeft hij niet goed vinkje niet goed weer. Ik heb zowel A Beautiful Mind als Züğürt Ağa gezien, maar alleen bij Züğürt Ağa zie ik een vinkje. Heb ook meerdere malen A Beautiful Mind aangevinkt, maar er komt geen rode vinkje in de overview van all movies.

pi_69312575
Lonewolf is wel een populaire buur zeg, bij mij ook al top neighbour.
O, en ik ben Gappi, voor wie dat nog niet had gezien.

Nog iets met de weergave: ik weet niet of meer mensen het zo zien, maar in Firefox verdwijnt bij mij van alle toplijsten de nummer 1 naar rechts.
pi_69313545
Wat gebeurt er eigenlijk als een film een lijst binnenkomt op de 50ste plek, ik die film aanvink, maar blijkt dat twee weken later die film weer van de lijst is verdwenen op IMDB en dus ook op deze site?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 01:08:41 #89
160346 Mavro
Black & Red
pi_69314751
Leuke site! Ben gelijk lid geworden, maar helaas heb ik niet zoveel films gezien als ik gedacht had...
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  zaterdag 23 mei 2009 @ 03:39:16 #90
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_69317379
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:29 schreef Serendipity. het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als een film een lijst binnenkomt op de 50ste plek, ik die film aanvink, maar blijkt dat twee weken later die film weer van de lijst is verdwenen op IMDB en dus ook op deze site?
Zie:
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:18 schreef BroesWillems het volgende:
Wat gebeurd er, als je een film gezien hebt en deze raakt uit de top 250 om er na een maand toch weer in te komen. Staat deze dan automatisch nog geselecteerd?
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:42 schreef ErikSchierboom het volgende:
Absoluut, we moeten het natuurlijk wel gebruikersvriendelijk houden
Je kunt trouwens bij het overzicht van alle films zien dat er films die op dit moment niet meer in één van de lijsten staan nog steeds op de site staan.
pi_69317455
Dank je wel, Gorro.
pi_69318074
Erg leuke site!
Ik heb me dan ook meteen aangemeld en het valt mij op dat ik vooral van de oudere films nog erg weinig heb gezien (en kan ze me nauwelijks herinneren aangezien ik toen nog klein was).
pi_69318795
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef Serendipity. het volgende:
Trouwens, in de overview van all movies geeft hij niet goed vinkje niet goed weer. Ik heb zowel A Beautiful Mind als Züğürt Ağa gezien, maar alleen bij Züğürt Ağa zie ik een vinkje. Heb ook meerdere malen A Beautiful Mind aangevinkt, maar er komt geen rode vinkje in de overview van all movies.
Hmmm, ga ik naar kijken. Erg vreemd.
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef Nepthys het volgende:Nog iets met de weergave: ik weet niet of meer mensen het zo zien, maar in Firefox verdwijnt bij mij van alle toplijsten de nummer 1 naar rechts.
Welke Firefox versie gebruik je met welke plug-ins?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 10:09:49 #94
246677 Flat----
Doet 't niet meer
pi_69318943
Zojuist lid geworden, dus hier de tvp
pi_69324681
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 09:55 schreef ErikSchierboom het volgende:

[..]

[..]
Okay, tof.

Ik heb nog een vraag over het aantal dat 'checks' dat wordt weergegeven bij een film onder Information. Bij Selvi boylum, al yazmalım staat het aantal nu op 2. Maar ik ben de eerste die de film heeft gecheckt.

Hoe is dat mogelijk?

pi_69326735
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:40 schreef Serendipity. het volgende:

[..]

Okay, tof.

Ik heb nog een vraag over het aantal dat 'checks' dat wordt weergegeven bij een film onder Information. Bij Selvi boylum, al yazmalım staat het aantal nu op 2. Maar ik ben de eerste die de film heeft gecheckt.

Hoe is dat mogelijk?
Ehm, dat zou niet mogelijk moeten zijn... Ga ik ook naar kijken!
pi_69331544
lonewolf ook bij mij als een van de beste buren
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_69340773
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 09:55 schreef ErikSchierboom het volgende:

[..]

[..]

Welke Firefox versie gebruik je met welke plug-ins?
2. geen ingeschakelde plugins verder.
pi_69343725
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:22 schreef ErikSchierboom het volgende:

[..]

Ehm, dat zou niet mogelijk moeten zijn... Ga ik ook naar kijken!
Nog iets wat niet hoort, geloof ik:

Link: http://www.icheckmovies.com/profile/checked/yavuz+selim/.

Film afgevinkt. Check is gestegen van 1 naar 2 (denk ik), maar mijn naam komt niet voor in de Last checks-lijst, terwijl ik toch echt een vinkje zie rechtsboven.

En ik weet toch echt dat het film goed is afgevinkt:
  zondag 24 mei 2009 @ 15:03:03 #100
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_69351684
Ander bugje:

Ik wil een hip usericoontje toevoegen bij de Settings, maar de site begint te zeuren dat ik mijn naam moet invullen. Zelfs als ik iets invul, blijft ie daarom vragen, zodat het uploaden van het icoontje niet lukt...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')