Heb alles met een 8 (of hoger) automatisch als favoriet laten bestempelen. Je kent mij een me hoge cijfers.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Bij mij is Lonewolf ook de closest neighbor, maar hij heeft ook heel veel films als favoriet aangevinkt (of aan laten vinken via die hippe imdb-importfunctie). Misschien moet er nog een aanpassing aan die neighbor-formule gemaakt worden
.
Op nummer vijf en zeven van mijn neighborlist staan trouwens respectievelijk SoK en Nepthys.
Er zullen ook nog wel een of meer Aziatische top lijsten toegevoegd worden, dan kun je daar laten zien hoeveel je er gezien hebtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat denk ik ja. Niet alleen anime en Aziatisch maar ook andere meuk, die niet in de lijsten staat.
Het is momenteel de tweede optie. Synchroniseren is niet echt mogelijk behalve door af en toe weer opnieuw je IMDB lijst te importeren op iCheckMovies. Als je één keer per week die import opnieuw doet dan hou je iCheckMovies handmatig up-to-date.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:50 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Dus in feite vergelijkt deze site je lijst op de imdb met de top 250 en de andere top 50's, praktisch realtime
OF
wordt er op ICheckMovies een kopie gemaakt van wat je hebt gestemd op de IMDB en wordt dit vergeleken met de top 250 en andere toppen.
Vraag bij optie 1: Ik heb 3 verschillende lijstjes (categorieen), welke wordt gebruikt om te vergelijken?
Vraag bij optie 2: Ik heb 3 verschillende lijstjes (categorieen), worden deze automatisch 2 keer per week gesynchroniseerd. Zo ja, wordt dit voor al je lijstjes gedaan? Zo nee, hoe kan dan afvinken? Mooie zou zijn dat alles wat je afvinkt op de IMDB ook "meteen" wordt gedaan door ICheckMovies. Scheelt mij meerdere lijstjes bijhouden.
Bij beiden opties mis ik dan de optie waar je je lijstje kan beheren (zeg maar de source, in dit geval de IMDB).
dank u!
Ah, scherp opgemerkt! Gaan we verbeterenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:05 schreef Gorro het volgende:
Wellicht is het trouwens een idee om percentages in het overzicht als je gaat comparen met een andere profiel altijd naar beneden af te ronden. In mijn overzicht staat bijvoorbeeld dat ik 100% van de Top 250 gezien heb. Ik heb echter 249 van de 250 films gezien, wat neerkomt op een percentage van 99,6%. Afgerond is dat inderdaad 100%, maar het is wel verwarrend om dat te zien staan, terwijl ik niet alles gezien heb.
Ach, dat is altijd nog minder werk dan handmatig alles weer gaan aflopen en afvinken, zoals met listofthebest moet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:06 schreef ErikSchierboom het volgende:
[..]
Er zullen ook nog wel een of meer Aziatische top lijsten toegevoegd worden, dan kun je daar laten zien hoeveel je er gezien hebt![]()
[..]
Het is momenteel de tweede optie. Synchroniseren is niet echt mogelijk behalve door af en toe weer opnieuw je IMDB lijst te importeren op iCheckMovies. Als je één keer per week die import opnieuw doet dan hou je iCheckMovies handmatig up-to-date.
Dank je voor het compliment. Voor de IMDB message boards ben ik nog een beetje angstig, ik heb geen idee hoe leuk IMDB het gaat vinden (hoewel we niets verkeerds doen volgens mij, we zijn geen concurrent ofzo). Qua server-load moeten we dan ook oppassen inderdaadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ach, dat is altijd nog minder werk dan handmatig alles weer gaan aflopen en afvinken, zoals met listofthebest moet.
wat een top site
Heb je hem ook al gepromoot op de imdb message boards zelf? Of krijg je dan last met imdb? Zal ik wel oppassen voor een server overload als je dat doet.![]()
Zie:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:29 schreef Serendipity. het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als een film een lijst binnenkomt op de 50ste plek, ik die film aanvink, maar blijkt dat twee weken later die film weer van de lijst is verdwenen op IMDB en dus ook op deze site?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:18 schreef BroesWillems het volgende:
Wat gebeurd er, als je een film gezien hebt en deze raakt uit de top 250 om er na een maand toch weer in te komen. Staat deze dan automatisch nog geselecteerd?
Je kunt trouwens bij het overzicht van alle films zien dat er films die op dit moment niet meer in één van de lijsten staan nog steeds op de site staan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:42 schreef ErikSchierboom het volgende:
Absoluut, we moeten het natuurlijk wel gebruikersvriendelijk houden
Hmmm, ga ik naar kijken. Erg vreemd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef Serendipity. het volgende:
Trouwens, in de overview van all movies geeft hij niet goed vinkje niet goed weer. Ik heb zowel A Beautiful Mind als Züğürt Ağa gezien, maar alleen bij Züğürt Ağa zie ik een vinkje. Heb ook meerdere malen A Beautiful Mind aangevinkt, maar er komt geen rode vinkje in de overview van all movies.
Welke Firefox versie gebruik je met welke plug-ins?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef Nepthys het volgende:Nog iets met de weergave: ik weet niet of meer mensen het zo zien, maar in Firefox verdwijnt bij mij van alle toplijsten de nummer 1 naar rechts.
Okay, tof.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:55 schreef ErikSchierboom het volgende:
[..]
Hmmm, ga ik naar kijken. Erg vreemd.
[..]
Ehm, dat zou niet mogelijk moeten zijn... Ga ik ook naar kijken!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:40 schreef Serendipity. het volgende:
[..]
Okay, tof.
Ik heb nog een vraag over het aantal dat 'checks' dat wordt weergegeven bij een film onder Information. Bij Selvi boylum, al yazmalım staat het aantal nu op 2. Maar ik ben de eerste die de film heeft gecheckt.
Hoe is dat mogelijk?
2. geen ingeschakelde plugins verder.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:55 schreef ErikSchierboom het volgende:
[..]
Hmmm, ga ik naar kijken. Erg vreemd.
[..]
Welke Firefox versie gebruik je met welke plug-ins?
Nog iets wat niet hoort, geloof ik:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:22 schreef ErikSchierboom het volgende:
[..]
Ehm, dat zou niet mogelijk moeten zijn... Ga ik ook naar kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |