SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo oudquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:10 schreef Cybey het volgende:
20 is wel een mooi getal, klacht onterecht. TS kan er niet mee omgaan!
Je weet dat een verjaardag is gebaseerd op de dag dat iemand is geboren he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:15 schreef Rasher het volgende:
Gefeliciteerd met de dag waarop je ouders sexte.
Jouw ouders seksten toen jij werd geboren?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:15 schreef Rasher het volgende:
redelijk grote faalquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:15 schreef Rasher het volgende:
Nog even een extra keertje quoten omdat het zo'n heerlijk grote faal isquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:15 schreef Rasher het volgende:
Serieus?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je weet dat een verjaardag is gebaseerd op de dag dat iemand is geboren he?
uiteraard! /bier voor iedereen!!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:18 schreef Cybey het volgende:
Sorry voor mijn vorige opmerking
Gefeliciteerd, KD.
Mag ik nu bier?
Worden voor dat soort flauwekul dingen notes geplaatst?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:21 schreef remlof het volgende:
Je vroeg om je notes, nou die laten zich samenvatten in vier woorden:
FIPO
SEPO
TS...
Bagger
Maar toch gefeliciteerd joh
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:15 schreef Rasher het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:21 schreef remlof het volgende:
Je vroeg om je notes, nou die laten zich samenvatten in vier woorden:
FIPO
SEPO
TS...
Bagger
Maar toch gefeliciteerd joh
Wat sjimmie hier zegt.quote:
Uiteraard, want als je het een paar keer te veel doet wordt het irritant en krijg je een ban. Vraag de feestbaas van dit topic maarquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Worden voor dat soort flauwekul dingen notes geplaatst?
God, die mods hebben echt geen leven.
boh, het is waarquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Uiteraard, want als je het een paar keer te veel doet wordt het irritant en krijg je een ban. Vraag de feestbaas van dit topic maar
Oke Remy, no prob.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waarom zou ik iedereen maar nadoen door hem te laten openen? Nee, ik doe het lekker zelf..
deze icon misschienquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:11 schreef sinadO het volgende:
Een verjaardagstopic voor jezelf openen is behoorlijkmaar om dan ook nog de gore moed te hebben er #1 achter te zetten, daar moet de juiste emoticon nog voor uitgevonden worden...
20 is best oud om nog maagd te zijn trouwens. Los dat maar eerst op, dan feliciteer ik je daarna wel.
Maar is altijd zo moeilijk hier op fok. De ene wil grolschquote:
Die smiley mogen ze van mij beperken tot KLBquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
deze icon misschien [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |