Jeeeejjjquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:34 schreef Belsezar het volgende:
Hoeft ook niet. Vandaag maakt me het allemaal niks uit.
Ben vrolijk!
ok, dat testen we morgen even uitquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
JeeeejjjAnders ik wel
Ik voel me vandaag sinds lange tijd weer eens onsterfelijk
Je hebt natuurlijk ook gewoo kutrelaties, maar die zie ik om me heen niet (behalve mn zusje, maar goed, das nu eindelijk klaar hoop ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik mijn zwager over mijn zussie hoor ben ik blij dat ik geen relatie heb
Maar aan de andere kant, ik laat niet zo over me heen lopen zoals hij dat doet
quote:
Hahaha, wie dacht je daarvoor mee te nemen?quote:
verliefd?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
de laatste weken (misschien wel langer) voelen alle dagen zo voor me, zelfs de maandagen, regen, slecht nieuws. ik begin en eindig elke dag met een lach
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
I know a lot about cars. I can look at a car's headlights and tell you exactly which way it's coming.
Feejxquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, wie dacht je daarvoor mee te nemen?
Ik herken je wel, je hebt vrij duidelijke foto's op hyves staanquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben morgenmiddag trouwens sowieso in het Vondelpark, alleen niet met jullie
Bijdehandquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
de laatste weken (misschien wel langer) voelen alle dagen zo voor me, zelfs de maandagen, regen, slecht nieuws. ik begin en eindig elke dag met een lach
Goed hèquote:
Dat gevoel heb ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
JeeeejjjAnders ik wel
Ik voel me vandaag sinds lange tijd weer eens onsterfelijk
Ik ben nog niet de vrolijkheid zelve hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Mooi zo.
Lange versie van : het is lekker weer en iedereen is vrolijk dus.
Kom maaarrrrrrquote:
Goed zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet de vrolijkheid zelve hoor
Al hoop ik dat dat morgen wel effe terugkomt. Maar vanavond naar Ernst van der Paschen dat wordt een leuke avond
nee in de tussentijd lig ik erbij alsof ik dood ben, dat ik leef merk je aan het snurken en kwijlenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Bijdehand
Dus als jij gaat slapen blijf je gewoon lachen?
Bijdehand
Ik ben trouwens een tijdje terug gestopt met zeggen dat ik me zo goed voel, mag ik er weer mee beginnen?quote:
Heb je mijn hyves gevondenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik herken je wel, je hebt vrij duidelijke foto's op hyves staan
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
nee in de tussentijd lig ik erbij alsof ik dood ben, dat ik leef merk je aan het snurken en kwijlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Ik moest aan Jeff Dunham denkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik vanavond naar de Infadels, dus ik zal wel een beetje brakkig zijn morgen.
Ik hoefde niet te zoekenquote:
Hahahaha, ik ook inderdaadquote:
Ja begin maar weer....quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben trouwens een tijdje terug gestopt met zeggen dat ik me zo goed voel, mag ik er weer mee beginnen?
Ik ben heel blij / gelukkig
Nee sorry daar kunnen we echt niet aan beginnenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben trouwens een tijdje terug gestopt met zeggen dat ik me zo goed voel, mag ik er weer mee beginnen?
Ik ben heel blij / gelukkig
Goedemorgen!quote:
Is het ook rokjes weer voor jou ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:49 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!
Goedemorgen, nog een beetje lekker kunnen slapen?! net zo vrolijk wakker geworden als de rest hier?quote:
Goooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeede morgenquote:
Er was vanmorgen alweer een parodie op een nummer van hem nu hij weer vrijgezel isquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef Ofresca het volgende:
Dankzij de TT heb ik nu Jan Smit in mijn hoofd.![]()
Allemaal!
Echt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er was vanmorgen alweer een parodie op een nummer van hem nu hij weer vrijgezel is
Slechte grammatica.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:54 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
KF hoe word dit genoemd in jou termen?
Ha mooi, want toen ik het zei, vielen er mensen overquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ja begin maar weer....
ik weet nog dat ikdacht als mensen dat soort dingen riepen, en nu doe ik het zelf
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee sorry daar kunnen we echt niet aan beginnen
Sorry daarvoor maar daar heb ik soms gewoon lak aanquote:
Lekker laten vallen, en lekker laten liggen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ha mooi, want toen ik het zei, vielen er mensen over
Steken we elkaar hier aan ofzo? Iedereen had gisteren een kutbui, en nu is iedereen vrolijk!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:00 schreef kingmob het volgende:
Ik begon m'n dag kut, maar ik ben ook gewoon vrolijk nu lol
Zoveel werk te doen gehad dat er nu al 4 uur opzitten en ik heb lol in m'n werk, alle discussies vandaag nog gewonnen
Als jij veel te doen had dan was er toch wat mis?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:00 schreef kingmob het volgende:
Ik begon m'n dag kut, maar ik ben ook gewoon vrolijk nu lol
Zoveel werk te doen gehad dat er nu al 4 uur opzitten en ik heb lol in m'n werk, alle discussies vandaag nog gewonnen
Gewoon ff 2 woordjes vervangen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Sorry daarvoor maar daar heb ik soms gewoon lak aan
Kost zoveel denkwerk altijd dat d/t gedoe + de jou/jouw kwestie![]()
Als het van iemand is, is het jouw. als het iemand is, is het jou.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Kost zoveel denkwerk altijd dat jou/jouw kwestie![]()
okquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker laten vallen, en lekker laten liggen!
Ik ben dat al maandenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Steken we elkaar hier aan ofzo? Iedereen had gisteren een kutbui, en nu is iedereen vrolijk!
Gisteren was ik ook vrolijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
Steken we elkaar hier aan ofzo? Iedereen had gisteren een kutbui, en nu is iedereen vrolijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |