Voor je beurt, gaan is nooit grappigquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:31 schreef Valba het volgende:
jammer van de laatste scoreik ben voor m'n beurt gegaan
Geheel terecht.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:36 schreef Valba het volgende:
[..]
Ik geef mezelf een schouderklopje voor deze prestatie midden in de nacht
Uhmm...quote:
quote:
Moet je wel meehelpen he.quote:
Niemand die hier nu is volgens mij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:41 schreef Sinceria het volgende:
Wie van de mensen die nu nog wakker zijn gaan naar die Vonderpark meet?
Oh, oke.quote:
Jij hebt het ook niet zo op meets, geloof ik?quote:
Mag ik niet naar bed dan?quote:
Oh jawel hoor, maar met leuke mensenquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet zo op meets, geloof ik?
Nee.quote:
Ga jij wel dan ? Ik ben te druk dit keerquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:41 schreef Sinceria het volgende:
Wie van de mensen die nu nog wakker zijn gaan naar die Vonderpark meet?
Ik twijfel dus een beetje. Zo lang kom ik hier nog niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ga jij wel dan ? Ik ben te druk dit keer
Wanneer aankomende donderdag? Ik denk dat ik oversla en misschien die meet erna eens probeerquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik twijfel dus een beetje. Zo lang kom ik hier nog niet.
Ja inderdaad, ik vind het leuk genoeg zo. Het is dan vrijblijvend maar het is inderdaad geforceerdquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:50 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso vind ik die meets een beetje geforceerd overkomen.
Ja, daar zit ik ook over te denken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:50 schreef Valba het volgende:
[..]
Wanneer aankomende donderdag? Ik denk dat ik oversla en misschien die meet erna eens probeer
Ja, behalve voor mij.quote:
Jaa eerst de mensen een beetje leren kennen is vaak wel handig voordat je naar een meet gaatquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik twijfel dus een beetje. Zo lang kom ik hier nog niet.
Dat zeker, maar waar jullie in hoofddorp heen waren volgen mij leek me toffer. Ook omdat er wat dingen te doen waren zegmaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa eerst de mensen een beetje leren kennen is vaak wel handig voordat je naar een meet gaatHoewel het natuurlijk niet hoeft
Je bent altijd welkom iig !
Ja, inderdaad. Ik ga deze overslaan. Thanx trouwens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa eerst de mensen een beetje leren kennen is vaak wel handig voordat je naar een meet gaatHoewel het natuurlijk niet hoeft
Je bent altijd welkom iig !
Ja, ik ga alleen op vakantie naar Barcelona van 2 tot 9 juni.quote:
Watvoor? Hoezo?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:57 schreef Valba het volgende:
Maar iemand een tip voor mij, ik krijg m'n usericon maar niet in orde
helemaal alleen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ga alleen op vakantie naar Barcelona van 2 tot 9 juni.
Stuur maar door.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:58 schreef Valba het volgende:
en dat terwijl ik wel een linkje naar het plaatje heb mar hij doet het gewoon niet
Ja, ik had de vakantie geboekt voor twee personen, maar nu is het uit en ik heb niemand anders kunnen vinden om mee te gaan. Wel lekker veel ruimte in het vliegtuigquote:
Ook geen vriendin ofzo?quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, ik had de vakantie geboekt voor twee personen, maar nu is het uit en ik heb niemand anders kunnen vinden om mee te gaan. Wel lekker veel ruimte in het vliegtuig
Het is maar wat je beter vindquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, ik had de vakantie geboekt voor twee personen, maar nu is het uit en ik heb niemand anders kunnen vinden om mee te gaan. Wel lekker veel ruimte in het vliegtuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |