Nou euh gewoonquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat zijn dit nou weer voor een vragen
aangepast!quote:
Je mag dat dom vinden,...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:48 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dus eigenlijk erger je je aan iedereen die er anders uit ziet dan 'normaal'. Eerlijk gezegd vind ik dat vrij dom
Alleen gelovigen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:49 schreef Fratz het volgende:
momenteel loop ik over straat met een hoofddoek omdat ik door chemo geen haar meer heb.
is dat ook raar voor jou of val je alleen maar over moslima's?
Hai Visjuhquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:50 schreef Exoteria het volgende:
hoi duiveltje
Iedereen straalt wat uit doormiddel van z´n kleding, gedrag, bewegingen, spraak, geloof, ongeloof, smaak, wansmaak en nog veel meer. Als zij tevreden zijn en ´gelukkig´ waarom zal jij er dan van wakker liggen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Alleen gelovigen!
Dat rokjes voorschrift bv vind ik ook niks bij de blauwe kousen kerken...
Het moeten van iets hou ik niet van!
Maar anderzijds, wil ik ook aangeven dat de aandacht op het zelf vestigen op die manier niet echt goed doet..toch?
Lig er niet wakker van, maar vraag me af waarom?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:58 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Iedereen straalt wat uit doormiddel van z´n kleding, gedrag, bewegingen, spraak, geloof, ongeloof, smaak, wansmaak en nog veel meer. Als zij tevreden zijn en ´gelukkig´ waarom zal jij er dan van wakker liggen?
Bij voorbaat al, hm?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Gebrek aan integratie he.
Wat maakt dat uit, als zij (vrouwen met een hoofddoek) in deze maatschappij functioneren zoals vrouwen zonder een hoofddoek?quote:Ze tonen ermee aan dat hun leven altijd en constant in dienst van de islam staat.
Doen ze niet, want vrouwen die niet islamitisch zijn hebben andere standpunten, dus functioneren ook anders, anders zouden standpunten voor niks zijn. Het heft elkaar op.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:00 schreef Yavuz het volgende:
Als zij (vrouwen met een hoofddoek) functioneren in deze maatschappij net zoals vrouwen zonder een hoofddoek, maakt dat wat uit?
Onzin. Genoeg vrouwen met hoofddoek die 100 keer beter geintegreerd zijn dan vrouwen zonder hoofddoek.quote:
Het is gewoon een manier van klederdracht.quote:Ze tonen ermee aan dat hun leven altijd en constant in dienst van de islam staat.
Genoeg vrouwen zonder hoofddoek die wel islamitisch zijn hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:02 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Doen ze niet, want vrouwen die niet islamitisch zijn hebben andere standpunten, dus functioneren ook anders, anders zouden standpunten voor niks zijn. Het heft elkaar op.
Hoofddoek afdoen is ook integratie, want zo gaat het hier, geen hoofddoek (althans nog niet) dus die zet je ook maar af, dan ben je geintegreerd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Onzin. Genoeg vrouwen met hoofddoek die 100 keer beter geintegreerd zijn dan vrouwen zonder hoofddoek.
[..]
Het is gewoon een manier van klederdracht.
Zo kan je iets over elke kleding zeggen.
Bijvoorbeeld dat westerse kleding een manier is om te tone dat je altijd in dienst staat van de grootkapitalisten. Ofzo..
Geld voor die hetzelfde, alleen die zijn moeilijker te herkenne, dan let je meestal op snor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen zonder hoofddoek die wel islamitisch zijn hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |