Emotionele schade = ook schade!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat ging wel een tijdje lekker en nu zit ik ook een beetje met een onbevredigend gevoel
Ze zullen wel professioneel willen zijn ofzo![]()
[..]
[..]
Ja, maar waarom is het zijn forum? Kan dat niet anders en vanaf nu het forum van Bart en Bram zijn?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:11 schreef kraakvandaal het volgende:
Danny heeft altijd gelijk, het is zijn forum.
voor 1 miljoen credits he!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar waarom is het zijn forum? Kan dat niet anders en vanaf nu het forum van Bart en Bram zijn?
Pas het even aan. De mail van Danny is het begin. Ik wacht nog steeds op antwoord van de bunker crew.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
En de emotionele balans !!! Doel even op de mail van Danny. Dat wil ik zien
Oh dus bij de volgende aktie van fok hou ik mijn knip dichtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is zo opgelost met wat sponsorgeld van Fok!
Zo een beetje de beste die er isquote:
Quote mezelf ffquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dus bij de volgende aktie van fok hou ik mijn kop dichtZou zomaar kunnen hoor
manman wat is dat een heerlijk gevoel als je iemand geestelijk helemaal kapot hebtquote:
Ben je wel goed in je koppiequote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
manman wat is dat een heerlijk gevoel als je iemand geestelijk helemaal kapot hebt
happertquote:
Tjaquote:
neem ff wat te etenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |