Prfff. Hele Discovery Mikmak, Nostalgie.net, TV101,Misdaadnet, nog meer zooi.quote:
Bijna precies hetzelfde als ik, maar ik heb ook een bundel aan Duitse TV-zenders (twee publieke, één commerciële, twee regionale en ARTE).quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Prfff. Hele Discovery Mikmak, Nostalgie.net, TV101,Misdaadnet, nog meer zooi.
Met een niet-hele-grote-tv heb je ook weer minder aan Full-HD en zou je ook nog wel weg kunnen komen met een 720p (wat iets anders is dan HD-ready!). Ruis in analoog zie je heel erg terug op flatscreens, omdat die moeten 'gokken'. Bij analoge tv's heb je dat niet, ook omdat die met meer verschillende resoluties overweg kunnen. Digitenne op flatscreen schijnt ook niet super te zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zit wat inEn we hebben digitale tv, en ik denk niet dat ze daar vanaf willen (alhoewel ik wel heeeeel graag van Ziggo af wil, maar da's iets anders
)
En dan heb je ook nog iets van contrast geneuzel![]()
Oh en ze willen niet zo'n hele grote tv
Ik moet me eens gaan inlezen denk ik
Full-HD is 1080p en heeft dus meer pixels dan 720p, eigenlijk is full-HD dus beter. Maar op kleinere schermen heb je er minder aan (bij gelijke afstand tot het scherm), omdat je het verschil minder ziet. Maar het kan nooit kwaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit notities te makenAls ze er weer zijn, zal ik eens met ze overleggen
Hier heb ik in elk geval wel wat aan
Vanaf welk formaat is 720p meer aan te raden dan Full-HD? Of hangt dat van de tv af
Maandag heb ik WiskundeA12quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whoa, dat is snel nakijken dan!![]()
Wat is het volgende examen?
Ja ik maandag ook Wiskunde, maar dan A1, èn Latijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:08 schreef Nesle het volgende:
[..]
Maandag heb ik WiskundeA12
Nu moet ik even gaan kijken bij mijn oppaskonijn en eten gaan geven...Vervolgens voor taxi spelen voor mn moeder.
He bahquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:51 schreef MaJo het volgende:
Weer slecht berichtmijn vader is aan de sondevoeding omdat hij zo verzwakt is
begin me nu toch wel echt zorgen te maken
ik ga maar even in bad, proberen alle zorgen van me af te zetten
Ik heb zowel digitenne als satelliet op mijn flatscreen (26") en in de huiskamer alleen digitenne op 32".quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een niet-hele-grote-tv heb je ook weer minder aan Full-HD en zou je ook nog wel weg kunnen komen met een 720p (wat iets anders is dan HD-ready!). Ruis in analoog zie je heel erg terug op flatscreens, omdat die moeten 'gokken'. Bij analoge tv's heb je dat niet, ook omdat die met meer verschillende resoluties overweg kunnen. Digitenne op flatscreen schijnt ook niet super te zijn.
Als je ouders dus terug willen naar analoge kabel-tv en ze kijken niet heel vaak een dvd of blu-ray is er een redelijke kans dat ze beter beeld krijgen met de CRT die ze nu hebben dan met de flatscreen die ze gaan kopen. Zeker als ze een hele goedkope nemen of er een bij de Blokker halen.
Welnee. En dat meisje op de foto is toch ook niet blond?quote:
Ik smetvrees?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:45 schreef Whiteguy het volgende:
Als je echt smetvrees hebt en vaker je keyboard schoon wil maken:
[ afbeelding ]
Kan je gewoon onderdompelen.
Je hoeft toch niet eens iets open te schroeven als je alleen je toetsen wilt soppen kan je die er zoo uitwippenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welnee. En dat meisje op de foto is toch ook niet blond?
[..]
Ik smetvrees?Als dat zo was had ik dit ding al veel eerder in een sopje gegooid.
En ik ben wel zo slim geweest om een foto van het toetsenbord te maken zodat ik alle knopjes weer op de juiste plek terug kan zetten.
Morgen schroef ik het uitelkaar. Dan kan ik ook niet gaan Fokken terwijl ik studeer.
Een foto maken kost zoveel tijd, maak een tekening van je toetsenbord.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welnee. En dat meisje op de foto is toch ook niet blond?
[..]
Ik smetvrees?Als dat zo was had ik dit ding al veel eerder in een sopje gegooid.
En ik ben wel zo slim geweest om een foto van het toetsenbord te maken zodat ik alle knopjes weer op de juiste plek terug kan zetten.
Morgen schroef ik het uitelkaar. Dan kan ik ook niet gaan Fokken terwijl ik studeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |