Volgens mij wel en ze hebben zo'n leuke dochter. Heb laatst Adam nog geinterviewd en hij was helemaal nog gelukkig met Patries. Zou ze ze iets met Henk Jan Smits hebben?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wonen ze nog steeds in de UK?
en kan die Adam wel in NL komen wonen in verband met afhandeling van failliete boedels van zijn internet bedrijfjes ?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:56 schreef Duderella het volgende:
NEE!
Ons tweede droomkoppel óók uit elkaar!
* flauwvalt *
Ja dat begon ook zo ..Patricia werd verliefd op Adam terwijl ze getrouwd was met Joey Fresco!quote:Maar goed, begon de relatie van Adam en Patricia ook niet met het vreemdgaan van Patricia, die toen nog getrouwd was met Joey Fresco, en hem dus inruilde voor een jong blaadje?!
Het is wel opvallend dat ieder stel wat ooit camera's over de vloer had om hun eigen "RLS" te maken uit elkaar gaat...... Ozzy Osbourne en Frans Bauer zijn geloof ik de enigen waarvoor (vooralsnog) dat niet geldt.quote:
Als ik bij een koppel een scheiding niet kan voorstellen, dan is het bij hen wel. Dus dat verwacht ik helemaal nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:54 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Urquhart tochBen jij een fan van Frans Bauer
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat ieder stel wat ooit camera's over de vloer had om hun eigen "RLS" te maken uit elkaar gaat...... Ozzy Osbourne en Frans Bauer zijn geloof ik de enigen waarvoor (vooralsnog) dat niet geldt.
Daar waren de laatste tijd toch geruchten over een scheiding?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:03 schreef Maron het volgende:Jean-Marie Pfaff is ook (nog) bij elkaar..
![]()
[..]
Oeps klopt, die was ik vergeten, maar verder..... Jessica Simpson, The Barkers, Hulk Hogan, Curry & Paay, en zoals het er uitziet Jan en Yolanthe.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:03 schreef Maron het volgende:
Jean-Marie Pfaff is ook (nog) bij elkaar..
![]()
[..]
Patricia Smitquote:
quote:
LOLquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Speelt Mickey Hoogendijk soms ook een rolletje in Voetbalvrouwen?
Nee.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:36 schreef cinnamongirl het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |