Is 't geen schoonheidquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tom sebastian ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Google helpt ook niet echt mee, maar dat zal dan wel aan Mickeys complexe carrièrepad liggen. Acteercursussen... lessen Method Acting in Los Angeles... en verder anderhalf rolletje in totaal onbekende series ('Blauw Blauw', dé hit van 2007) plus een heleboel vage interessantdoenerij rond totaalconcepten in binnen- en buitenland, met internationale connecties naar de kunstwereld en de muziekscene in Boston, waarbij op eclectische wijze sprake was van een kruisbestuiving tussen postmoderne video-art, cinematografie en culinaire invloeden uit Tasmaniëquote:
Nee, want het is niet donker, er zitten verdomme stupide blonde highlights in. Langharige blonde mannen, yukieuwbleghenalleswaterverdernogaansuperlatievekretenverzonnenkanworden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:46 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Is 't geen schoonheidMet die schitterende lokken
Je vergeet het ezeltjequote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
O maar dat is niet zo ingewikkeld hoor. Er is één stelregel:
Ze zijn uit elkaar en het zijn allemaal hoeren!!
Zo ga ik met SHO om in deze hectische tijden.
In Ierland Ole, in Ierlandquote:
Past ze precies bij die Curry die ook al jaren niks noemenswaardigs meer presteert.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:01 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Google helpt ook niet echt mee, maar dat zal dan wel aan Mickeys complexe carrièrepad liggen. Acteercursussen... lessen Method Acting in Los Angeles... en verder anderhalf rolletje in totaal onbekende series ('Blauw Blauw', dé hit van 2007) plus een heleboel vage interessantdoenerij rond totaalconcepten in binnen- en buitenland, met internationale connecties naar de kunstwereld en de muziekscene in Boston, waarbij op eclectische wijze sprake was van een kruisbestuiving tussen postmoderne video-art, cinematografie en culinaire invloeden uit Tasmanië![]()
Mickey
Hij wordt er alleen wel rijk van. Maar veel mislukt ook idd, zoals zijn radioshow wat ie dan echt leuk vond.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Past ze precies bij die Curry die ook al jaren niks noemenswaardigs meer presteert.
had je hem daarover in je interview niet nog meer het vuur aan de schenen moeten leggen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij wordt er alleen wel rijk van. Maar veel mislukt ook idd, zoals zijn radioshow wat ie dan echt leuk vond.
Het is een rubriekje, dat leent zich daar niet voor. Bovendien ken je me toch als een volgzaam en kritiekloos persoon die het anderen alleen naar de zin wil makenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je hem daarover in je interview niet nog meer het vuur aan de schenen moeten leggen?
of het niet een soort van vlucht voor de fiscus was die move naar London om daar te gaan wonen
maar heb jij op momenten dan niet de brandende ambitie om eens een echte scoop te hebben die breed wordt opgepakt, of streelt zulks je ego dan niet enorm ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een rubriekje, dat leent zich daar niet voor. Bovendien ken je me toch als een volgzaam en kritiekloos persoon die het anderen alleen naar de zin wil maken
Ik heb het van het begin af aan gevolgd, Olequote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:16 schreef Ole het volgende:
oeh gezellig lijkt me dat!
Maar je hebt heel veel terug te lezen dan
Oh gelukkig...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb het van het begin af aan gevolgd, Ole
Ook in Ierland hebben ze het internet al uitgevonden.
Echt waar!
Klopt. Volgens mij is het trouwens chronisch, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef JaneDoe het volgende:
ze had toch een paar jaar geleden hartproblemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |