Je moet oppassen dat het oogcontact dat je met haar maakt niet bij haar overkomt als staren, dat is een grote afknapper bij vrouwen namelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:19 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Een paar weken terug was ik op een verjaardagsfeestje van een nichtje van mij. Daar was ook een meisje wat mij wel aansprak. Niet dat we echt gesproken hebben maar we hadden wel veel oogcontact. Ik had wel een beetje het idee dat er wederzijdse interesse was. Ze deed wat zenuwachtig als ik keek. Met mijn nichtje heb ik wat gepraat over mijn hobby fotografie. We hadden afgesproken dat ik een keer een fotoshoot zou gaan maken bij paardenwedstrijden waar zij bij zit. Dat leuke meisje zit daar ook bij. Deze afspraak heb ik gemaakt met de bedoeling om dat meisje weer eens te zien.
Komende zondag om 9:30heb ik de mogelijkheid om zo'n fotoshoot bij deze wedstrijden te doen. Dan zie ik haar misschien ook weer. Ik zie er wel een beetje tegenop. Dat meisje komt daar met wat familieleden en mijn nichtje. Valt het niet wat teveel op dat ik zondag speciaal vroeg uit mijn nest ga om daar foto's te maken?
Staren of blijven aankijken? Ik kan er nog weleens plezier aan beleven om een meisje lang aan te blijven kijken. Dan gaan ze zich ongemakkelijk voelenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:35 schreef Karasta het volgende:
[..]
Je moet oppassen dat het oogcontact dat je met haar maakt niet bij haar overkomt als staren, dat is een grote afknapper bij vrouwen namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent een man, die daagt een hond zelfs uit een gevecht met hem aantegaan.quote:Staren of blijven aankijken? Ik kan er nog weleens plezier aan beleven om een meisje lang aan te blijven kijken. Dan gaan ze zich ongemakkelijk voelen
Allleen maak je hier een overstatment een man kan nooit beter improviseren als een vrouw, onmogelijk. Tenzij het iq door de helft word gedeelt. Een man is een strateeg zoals ceasar, hannibal, alexander de grote en karel de grote, als hij een uitgestippelt plan heeft en ook een beetje intuatief aanvoelt is hij op zijn best. Sommige gasten denken dat ze vanzelf al alles binnen een seconde aanvoelen maar dat is niet zo, stappen moet je zetten, anders kom je geen meter verder.quote:Etcetera, etcetera. Veel improviseren in ieder geval, je kan een gesprek nooit van tevoren uitstippelen. Probeer in ieder geval zelfverzekerd over te komen, al is dat nog zo moeilijk ik weet het man
Bedankt voor je tips!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef HowardStern het volgende:
Ik heb in ieder geval, vanuit mijn eigen ervaring een paar tips voor je:
-Het wordt soms onderschat, maar: zoek kleding waar je je goed in voelt. Dit helpt zeker bij het zelfverzekerd overkomen. Als ik iets aanheb wat ik niks vind (zoals mijn werkkleding!) dan daalt mijn zelfvertrouwen ook.
-Als je eenmaal met/tegen een meisje aan het praten bent, zorg dat je zelf niet al te veel verteld. Probeer het meisje te laten praten, en stel vragen. Mocht er iets gezegd wordne door haar waar je ervaring mee hebt ofzo dan kan je daar zelf ook over gaan praten, maar voor de rest; vragen, vragen, vragen.
-Ben je al even met een meid in gesprek en loopt het wel lekker, geef dan een complimentje. Zeg iets over haar haar, haar schoenen, haar ogen(!), whatever. Geef een compliment. Reageren ze positief, dan heb je 9 van de 10 keer 'beet'.
Nog één ding dat ik je kan mee geven wat mij enorm geholpen heeft: kijken. Durf een meid recht in der ogen aan te kijken terwijl je tegen haar praat. (Helaas duurde dit in ieder geval bij mij best lang voordat ik het durfde maarja)
Misschien heb je hier helemaal niks aan maarja. Ik deel gewoon even wat dingen die ik weet. Er is nog veel meer maar dat komt mischien morgen, ik wordt een beetje moe van het typen en moet eigenlijk gaan.
Zondag kan je misschien proberen op een 'slinkse' manier bij haar in de buurt te komen. Ga bij haar in de buurt staan ofzo en maak vanuit die plek een foto. Vervolgens kijk je haar aan (en dan kijkt ze terug) en dan zeg je
-Hey, jij was toch ook op dat feest -paar weken terug/voeg datum toe lol-.
-"Ja klopt daar was ik ook".
-Ah oké leuk om je weer te zien. Ik ben 'naam'
-"Ik ben 'naam2'
-Wil je misschien wat foto's zien die ik net heb gemaakt?
Etcetera, etcetera. Veel improviseren in ieder geval, je kan een gesprek nooit van tevoren uitstippelen. Probeer in ieder geval zelfverzekerd over te komen, al is dat nog zo moeilijk ik weet het man.
Groetjes, en succes komende zondag.
je kunt niet inschatten hoe ze daar op reageen, maar niet geschoten is altijd mis!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:39 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips!
Ik heb vandaag dus die fotoshoot gehad alleen zij was er niet. Verder was het wel een geslaagde dag hoor. Ik heb met veel mensen gesproken en er waren veel mensen geínterreseerd in mijn foto's. Ik kan er dus ook nog wat aan verdienen. Mijn nichtje en de ouders van dat leuke meisje waren er wel . Daar heb ik ook nog mee gesproken en foto's van ze gemaakt. Ze waren erg blij met de foto's. Dat meisje was er niet omdat ze midden in de examens zit. Dus dat was wel even balen.
![]()
Maar ik zou haar nog wel graag eens willen spreken. Ik heb haar wel op hyves gevonden. Ik zou haar toe kunnen voegen en vertellen: hey ik ben ..... ik was ook op dat feestje van een paar weken geleden. Ik heb vandaag een paar leuke foto's van de wedstrijden gemaakt. Ook een paar foto's van je ouders. Wil jij er ook een paar hebben? Groetjes...............
Dit zou een manier kunnen zijn om nog eens een keertje met haar in contact te komen.
Enig idee hoezeer Alexander, Hannibal en Caesar geimproviseerd hebben?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:02 schreef picardmike het volgende:
[..]
Allleen maak je hier een overstatment een man kan nooit beter improviseren als een vrouw, onmogelijk. Tenzij het iq door de helft word gedeelt. Een man is een strateeg zoals ceasar, hannibal, alexander de grote en karel de grote, als hij een uitgestippelt plan heeft en ook een beetje intuatief aanvoelt is hij op zijn best.
Dat dus. Als ik met een bepaald onderwerp in mijn hoofd zit en al weet wat ik wil gaan zeggen kom ik ook niet altijd lekker uit mijn woorden. Maar als ik daar helemaal niet aan denk en gewoon een leuk gesprek wil voeren zonder 'voorbereiding' gaat het veel beter. Dus stippel echt helemaal niks uit, als je weet dat je haar gaat spreken/ontmoeten, want dan loopt het juist vaak foutquote:niet een gesprek van te voren uitstippelen, het loopt dan negen van de tien keer toch niet zoals jij het wil
Mee eens zonder voorbereiding gaat het met mij ook beter.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:32 schreef Unhuman het volgende:
[..]
Dat dus. Als ik met een bepaald onderwerp in mijn hoofd zit en al weet wat ik wil gaan zeggen kom ik ook niet altijd lekker uit mijn woorden. Maar als ik daar helemaal niet aan denk en gewoon een leuk gesprek wil voeren zonder 'voorbereiding' gaat het veel beter. Dus stippel echt helemaal niks uit, als je weet dat je haar gaat spreken/ontmoeten, want dan loopt het juist vaak foutMeisjes waar ik mee wilde spreken en een soort openingszegje voorbereidde, werd helemaal niks. Maar als je zomaar tegen een leuk meisje aanstoot ( bijvoorbeeld
) gaat het juist veel beter.
Zoals je daar beschrijft met hyves zou ik het inderdaad (in dit specifieke geval) ook aanpakken ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:39 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips!
Ik heb vandaag dus die fotoshoot gehad alleen zij was er niet. Verder was het wel een geslaagde dag hoor. Ik heb met veel mensen gesproken en er waren veel mensen geínterreseerd in mijn foto's. Ik kan er dus ook nog wat aan verdienen. Mijn nichtje en de ouders van dat leuke meisje waren er wel . Daar heb ik ook nog mee gesproken en foto's van ze gemaakt. Ze waren erg blij met de foto's. Dat meisje was er niet omdat ze midden in de examens zit. Dus dat was wel even balen.
![]()
Maar ik zou haar nog wel graag eens willen spreken. Ik heb haar wel op hyves gevonden. Ik zou haar toe kunnen voegen en vertellen: hey ik ben ..... ik was ook op dat feestje van een paar weken geleden. Ik heb vandaag een paar leuke foto's van de wedstrijden gemaakt. Ook een paar foto's van je ouders. Wil jij er ook een paar hebben? Groetjes...............
Dit zou een manier kunnen zijn om nog eens een keertje met haar in contact te komen.
Ik heb haar inmiddels in toegevoegd op hyves. Ze reageerde positief hierop! Ik schep niet teveel hoge verwachtingen, maar leuk dat ze me toegevoegd heeft. Alleen is ze wel iets jonger dan ik. Zij is 18 en ik net 24. Zou dit nog kunnen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:21 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Zoals je daar beschrijft met hyves zou ik het inderdaad (in dit specifieke geval) ook aanpakken ja.
Probeer wel in je achterhoofd te houden dat je moet proberen niet wanhopig oid over te komen.
Al die 18-jarigen lopen juist te soppen van oudere mannen. Go for it.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:27 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Ik heb haar inmiddels in toegevoegd op hyves. Ze reageerde positief hierop! Ik schep niet teveel hoge verwachtingen, maar leuk dat ze me toegevoegd heeft. Alleen is ze wel iets jonger dan ik. Zij is 18 en ik net 24. Zou dit nog kunnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |