SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
Geschiedenis is mij ook gelukt met een dag van tevoren leren, vond ik achteraf gezien nog de beste prestatie van die examentijdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:40 schreef Stephan1237 het volgende:
Jij bent echt een dombo, 1 dag van te voren leren
normaal leer ik gewoon die ochtend zelf of helemaal niets, maar nu is het een examen en shizzle de frizzle enzo. dus dacht ik laat ik maar een keer eerder beginnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:40 schreef Stephan1237 het volgende:
Jij bent echt een dombo, 1 dag van te voren leren
Hopelijk faal jequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
normaal leer ik gewoon die ochtend zelf of helemaal niets, maar nu is het een examen en shizzle de frizzle enzo. dus dacht ik laat ik maar een keer eerder beginnenmaar dat mag du sniet
Goedkope arbeidskrachten zijn hard nodigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef Vierkantblokje het volgende:
Zomg waarom willen jullie dat ik faal.!!
zomg nederlands is suckaahsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Sigmund666 het volgende:
Kuthuillie. Als je de vorige 4 jaar amper hebt geleerd, waarom die moeite doen voor een examen?![]()
Sowieso, studeren heeft heul geen zin als het je niks boeit. Ik zou beter wat aan je Nederlands doen.
quote:maar gelukkig zit Nederlands en Wiskunde er al op
Klacht: boeken vergeten op school als je ze nodig hebd om te leren.
Dat heet 'feitenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:07 schreef AffenStrudel het volgende:
Jezus, wat een gigantische hoop sadisten zitten er toch op fok![]()
"je haalt het nooit"
"ik hoop dat je faalt"
Ik hoop dat je faalt een feit?quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |