Heel verstandigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Win-win!.
Neuh, ik ga vooral om er een week tussenuit te zijn, vakantiegescoor ligt al een aantal jaartjes achter me.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
je moest het zeggen he. Je kon het niet laten.
nietquote:
Zolang ik maar de details krijg te horen, maakt het mij niet uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Achter de schermen, dat is ook niet leuk
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
[..]sorry.. hhet moest.. kon het niet beheersen
[..]
nietmaar dat maakt het niet minder grappig
[..]
Zolang ik maar de details krijg te horen, maakt het mij niet uit
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:38 schreef vencodark het volgende:
Zo cue, das een reeks geqoute, het lijkt wel een Tijn post.
Niks mis meequote:
hey sedanquote:
ik wil mee!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Kut, waarom heb ik t zo druk komende dagen, wil naar de sauna
Ik heb volgende week een klusje op het muiderslot zal kijken of ze nog een mooie lans ligtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
schermen, moet ik mn lans weer tevoorschijn pakken?
quote:
Ja.quote:
Trusten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga me bedje maar opzoeken, slaap lekker
Is dat belangrijk?quote:
Die vindt jou vast nu heel erg aardigquote:
MyAt en ik zijn heel closequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vindt jou vast nu heel erg aardig
Ga je wel eens vreemd met active?quote:
HOAX!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je kunt ook bookmarken ofzo, schijnt
Maar krijg jij dan alles te horen ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Zolang ik maar de details krijg te horen, maakt het mij niet uit
Mijn oor staat voor alles openquote:
I admit, ik ben een T slet, AT, MyAT, NewT, ik doe ze allemaalquote:
Geen tijd? Hij wilde gewoon nog een keertje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:52 schreef Ofresca het volgende:
Ik ben vannacht alleen thuis. Wat inhoudt dat mijn huisgenoot het weer niet heeft uitgemaakt met zijn vriendin, omdat hij er geen tijd voor had.![]()
Soms kunnen mannen echt klootzakken zijn. Het klinkt heel lief, maar er is nooit een goed moment om iemand te dumpen.
Doe jij T ook?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I admit, ik ben een T slet, AT, MyAT, NewT, ik doe ze allemaal.
Welk examen had je?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:52 schreef djayzz het volgende:
Is hier nog wat spannends gaande ?
Mijn examen ging kut vanmiddag
Daar gaat mijn reputatiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe jij T ook?![]()
Zal het haar binnekort eens vragen
Wat vind je erger dan, dat je alleen thuis bent, of hij het niet heeft uitgemaakt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:52 schreef Ofresca het volgende:
Ik ben vannacht alleen thuis. Wat inhoudt dat mijn huisgenoot het weer niet heeft uitgemaakt met zijn vriendin, omdat hij er geen tijd voor had.![]()
Soms kunnen mannen echt klootzakken zijn. Het klinkt heel lief, maar er is nooit een goed moment om iemand te dumpen.
Het was trouwens een examen voor mijn werk, geen middelbare school examenquote:
En de hare!quote:
Dat hij het niet heeft uitgemaakt. Vind het niet eerlijk tegenover haar. Dat ik alleen thuis ben boeit me weinig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Wat vind je erger dan, dat je alleen thuis bent, of hij het niet heeft uitgemaakt?
Misschien hebben ze wel breakup-sex
Bestaat datquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Wat vind je erger dan, dat je alleen thuis bent, of hij het niet heeft uitgemaakt?
Misschien hebben ze wel breakup-sex
weet je zeker dat ik niet even langs moet komen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat hij het niet heeft uitgemaakt. Vind het niet eerlijk tegenover haar. Dat ik alleen thuis ben boeit me weinig.
Of hij is gewoon een mietje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen tijd? Hij wilde gewoon nog een keertje.
Ow, okee. Vervelend dat het slecht ging. Ik had Nederlands Vwo gisteren (ja ik ben al 24 en ik doe nog Vwoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het was trouwens een examen voor mijn werk, geen middelbare school examen![]()
![]()
Was een examen Voortgezette Opleiding Uitvoering Bagger/waterwerken
Oh yes it doesquote:
Om me te troosten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
weet je zeker dat ik niet even langs moet komen?
Hallo.quote:
so what dat je nog vwo doet? je hebt vast genoeg andere dingen gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow, okee. Vervelend dat het slecht ging. Ik had Nederlands Vwo gisteren (ja ik ben al 24 en ik doe nog Vwo) Ging ook kut.
Hey.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef Valba het volgende:
hOi
EDIT: hmmz m'n usericon is met de noorderzon vertrokken zo te zien![]()
JoeyT?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:52 schreef HeatWave het volgende:
I admit, ik ben een T slet, AT, MyAT, NewT, ik doe ze allemaal.
had ik kunnen wetenquote:
Kan ook nogquote:
Hahaha, ja dat is wel waar. Dank je.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
so what dat je nog vwo doet? je hebt vast genoeg andere dingen gedaan
Heb er onlangs met een vriendin nog een discussie over gehad.. geen idee wat je gedaan hebt, maar dat kan je in je zak steken, dat heb je mooi gehad.. en je diploma, die komt nog welquote:
quote:
Hey!quote:
quote:
Ja, je hebt gelijk. Ik ben alleen een beetje somber nu, dan zie je alles wat zwarter.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb er onlangs met een vriendin nog een discussie over gehad.. geen idee wat je gedaan hebt, maar dat kan je in je zak steken, dat heb je mooi gehad.. en je diploma, die komt nog wel
Heb je de dag nog een beetje positief kunnen afsluiten? na je "zin" loze dag op kantoor.quote:
Niet echtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:10 schreef djayzz het volgende:
Heb je de dag nog een beetje positief kunnen afsluiten? na je "zin" loze dag op kantoor.
Ach in ieder stadje zit wel een schatjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jammer dat je nog steeds in groningen zit
Owjee,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet echtIk ben voornamelijk heel boos geweest vanavond
Dat is waarquote:
Tegen jou heb ik vanmorgen al boos gedaanquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is waarer komt net een vriendin van me uit groningen online
Ik zou een pagina vol kunnen schrijven met de redenen waarom.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:10 schreef Miss-Madness het volgende:
Hoe komt het dat je zo laat nog VWO doet?
Uni kan je toch ook met een 21+ toets doen ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zou een pagina vol kunnen schrijven met de redenen waarom.Maar in het kort is het er in mijn jeugd door vervelende omstandigheden niet van gekomen om mijn Vwo af te maken. Ik heb een aantal baantjes gehad en een opleiding op het MBO afgerond, maar ik wil toch graag studeren en ik vind het leuk om te leren.
Goed bezigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is waarer komt net een vriendin van me uit groningen online
Inderdaad.... Dus heb ik nu niks meer te vrezenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tegen jou heb ik vanmorgen al boos gedaan
quote:
Same here ik kom oorspronkelijk ook van het VWO, nu op het MBO alleenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zou een pagina vol kunnen schrijven met de redenen waarom.Maar in het kort is het er in mijn jeugd door vervelende omstandigheden niet van gekomen om mijn Vwo af te maken. Ik heb een aantal baantjes gehad en een opleiding op het MBO afgerond, maar ik wil toch graag studeren en ik vind het leuk om te leren.
Ok, wel tof dat je nu alsnog doorzet dan! Kan me voorstellen dat dat ook niet gemakkelijk isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn boosheid is niet op iedereen gerichtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef djayzz het volgende:
Inderdaad.... Dus heb ik nu niks meer te vrezentoch
* Valba haalt opgelucht ademquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn boosheid is niet op iedereen gericht
Ja inderdaad, ik vind het leren voor die cursus al vervelend, laat staan dat ik een studie zou moeten volgen. Knap hoor Sinceria!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:17 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ok, wel tof dat je nu alsnog doorzet dan! Kan me voorstellen dat dat ook niet gemakkelijk is
slaap lekker!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn boosheid is niet op iedereen gericht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
*Geef mij nu je boosheid, ik geef je er vreugde voor terug*Viel wel mee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Haaiquote:
bij mij heeft dat nooit iets opgeleverdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef djayzz het volgende:
De vraag is nu... ga ik nog wat leren, of heeft dat geen zin zo de avond van tevoren?
Ja, zou wel kunnen maar ik wist zeker dat ik het niet zou halen. Ik wil namelijk een studie doen waar natuurkunde, scheikunde en wiskunde voor nodig is en zo'n toets haal ik niet zomaar. Verder zou ik gewoon heel graag mijn Vwo diploma hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uni kan je toch ook met een 21+ toets doen ?
[..]
Vervelend zeg, hoe komt dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef Valba het volgende:
[..]
Same here ik kom oorspronkelijk ook van het VWO, nu op het MBO alleenhad het graag anders gezien
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Viel wel mee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm mn humeur is vannaar
omgeslagen, straks maar snel slapen.
kus op je neus dan! slaap lekker!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm mn humeur is vannaar
omgeslagen, straks maar snel slapen.
Nee, soms is het wel even doorbijten moet ik zeggen. Dank je wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:17 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ok, wel tof dat je nu alsnog doorzet dan! Kan me voorstellen dat dat ook niet gemakkelijk is
Thanx.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vind het leren voor die cursus al vervelend, laat staan dat ik een studie zou moeten volgen. Knap hoor Sinceria!
Ow wat leuk!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Haai
Ben net bij die lieve Dreamer langsgeweest
Tof heeft het een beetje geholpen ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Haai
Ben net bij die lieve Dreamer langsgeweest
quote:
Jupsquote:
Lang verhaalquote:
JIj hebt toch uni gedaan djayzz ?quote:
Hmm ja, dat is wel een rot reden. Je zou kunnen overwegen om alleen een aantal certificaten te halen waarmee je het zogenaamde colloquium doctum van de universiteit kan omzeilen. Moet je alleen maar net zin in hebben, zo'n jaar tussen de pubers.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:28 schreef Valba het volgende:
[..]
Lang verhaalIk kon wel goed leren, maar kreeg langzamerhand hele erge gezondheidsproblemen wat mij van mijn school hield. Eenmaal daarvan opgeknapt was het voor mij te laat om naar m'n oude school te gaan waardoor ik maar een MBO ben gaan doen.
Geloof me na een jaar ben je dat ook zat...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is wel een rot reden. Je zou kunnen overwegen om alleen een aantal certificaten te halen waarmee je het zogenaamde colloquium doctum van de universiteit kan omzeilen. Moet je alleen maar net zin in hebben, zo'n jaar tussen de pubers.
Gelukkig !quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef MNR het volgende:
[..]!
[..]
Jups
Ik voel me weer lekker.
En ik hoop dat M-M zich ook weergaat voelen.
Ik heb Hogeschool gedaanquote:
We kunnen je wel een knuffel gevenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:31 schreef Nouk84 het volgende:
Niemand kan mijn boosheid wegnemen, maar door er met een aantal mensen over gepraat te hebben vanavond, ben ik wel wat rustiger. Alhoewel mijn zus alleen maar bozer is geworden. Maar het is dan ook helemaal niets voor mij, lang boos zijn.
En jij ook een!quote:
En nog een!quote:
Dat doet me deugd Nouk, dat doet me deugdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:31 schreef Nouk84 het volgende:
Niemand kan mijn boosheid wegnemen, maar door er met een aantal mensen over gepraat te hebben vanavond, ben ik wel wat rustiger. Alhoewel mijn zus alleen maar bozer is geworden. Maar het is dan ook helemaal niets voor mij, lang boos zijn.
Ja ben ik aan het overwegen, alleen die wiskunde pfff. Ik snap niet hoe mensen daar goed in kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is wel een rot reden. Je zou kunnen overwegen om alleen een aantal certificaten te halen waarmee je het zogenaamde colloquium doctum van de universiteit kan omzeilen. Moet je alleen maar net zin in hebben, zo'n jaar tussen de pubers.
Wat zijn jouw ervaringen, Sedan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geloof me na een jaar ben je dat ook zat...
Houdt je wel jongquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Trustequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat doet me deugd Nouk, dat doet me deugd
* off to bed
Wiskunde is best interessant, daarom ben ik er goed inquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef Valba het volgende:
[..]
Ja ben ik aan het overwegen, alleen die wiskunde pfff. Ik snap niet hoe mensen daar goed in kunnen zijn![]()
Nog een keer:pfffff, morgen weer ziekenhuiscontrole
*knijpt*quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
We kunnen je wel een knuffel geven
[..]
En jij ook een!![]()
[..]
En nog een!![]()
Bedankt voor je kutopmerking nog daarstraksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:31 schreef Nouk84 het volgende:
niet na een tijdje fokken wel na een nachtje slaapquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gelukkig !
M-M voelt zich vast ook beter na een tijdje Fok!ken
[..]
Ik heb Hogeschool gedaan
het is hipquote:
Lief!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef MNR het volgende:
Dat doet me deugd Nouk, dat doet me deugd
* off to bed
Mocht je nu echt problemen met wiskunde hebben/houden dan ben ik wel bereid om bijles te geven. Niet dat ik er ongelooflijk goed in ben, maar ik ben wel goed in het versimpelen van wiskundige en natuurkundige uitdagingenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef Valba het volgende:
[..]
Ja ben ik aan het overwegen, alleen die wiskunde pfff. Ik snap niet hoe mensen daar goed in kunnen zijn![]()
Damn, ik heb het wel gelezen hoor, vond het niet nodig er verder nog op te reagerenquote:
En dat is cool!quote:
*kijkt boos*quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mocht je nu echt problemen met wiskunde hebben/houden dan ben ik wel bereid om bijles te geven. Niet dat ik er ongelooflijk goed in ben, maar ik ben wel goed in het versimpelen van wiskundige en natuurkundige uitdagingen
Zo toch wel!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Damn, ik heb het wel gelezen hoor, vond het niet nodig er verder nog op te reageren
Vooral de natuurkunde zekerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mocht je nu echt problemen met wiskunde hebben/houden dan ben ik wel bereid om bijles te geven. Niet dat ik er ongelooflijk goed in ben, maar ik ben wel goed in het versimpelen van wiskundige en natuurkundige uitdagingen
is goed! onthoud het maar!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef Valba het volgende:
[..]
thx
ik moet eerst maar dit jaar afmaken, volgend jaar ga ik bij je aankloppen
In Leiden geven ze een zomercursus wiskunde, duurt 2 dagen. Het is bedoeld om de kennis tot en met 5 vwo op te vijzelen en kost 200 euro. Wie weet is het wat, je zou even kunnen kijken op de website van de universiteit Leiden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef Valba het volgende:
[..]
Haha, geniet er van!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Bedenk me opeens dat ik nog 2 vrienden van me in de vriezer heb staan, komt dat nu ff goed uit
Ben
Jerry
wat heb ik nu weer misdaanquote:
nee, kutbui = boos kijken = hipquote:
Of ik nog steeds schoon ben ....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
In Leiden geven ze een zomercursus wiskunde, duurt 2 dagen. Het is bedoeld om de kennis tot en met 5 vwo op te vijzelen en kost 200 euro. Wie weet is het wat, je zou even kunnen kijken op de website van de universiteit Leiden.
Wat voor controle heb je morgen?
Ja omdat jij het nogmaals moet meldenquote:
Pfieuw gelukkig..quote:
Goeie cursusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
In Leiden geven ze een zomercursus wiskunde, duurt 2 dagen. Het is bedoeld om de kennis tot en met 5 vwo op te vijzelen en kost 200 euro. Wie weet is het wat, je zou even kunnen kijken op de website van de universiteit Leiden.
u ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pfieuw gelukkig..
maar succes met je buien slaap lekker
leukemie oid gehad?!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef Valba het volgende:
[..]
Of ik nog steeds schoon ben ....iedere keer dat ik daar naartoe ga weer een zenuwlopend gebeuren
zoiets, het zat alleen niet in m'n bloed maar in m'n linkerbovenbeen. In dit geval bedoel ik daarmee het bot.quote:
Nee, ik was een beetje nieuwsgierig.quote:
oi, k krijg nu spontaan zin om je heel even op te pakken en te knuffelen en dan de 2 vriendjes van M-M te lenen en aan jou te voerenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:47 schreef Valba het volgende:
[..]
zoiets, het zat alleen niet in m'n bloed maar in m'n linkerbovenbeen. In dit geval bedoel ik daarmee het bot daarvan
B&Jquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Bedenk me opeens dat ik nog 2 vrienden van me in de vriezer heb staan, komt dat nu ff goed uit
Ben
Jerry
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oi, k krijg nu spontaan zin om je heel even op te pakken en te knuffelen en dan de 2 vriendjes van M-M te lenen en aan jou te voeren
Jezus, dan heb je behoorlijk wat ellende achter de rug als ik dat zo hoor! Veel sterkte morgen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:47 schreef Valba het volgende:
[..]
zoiets, het zat alleen niet in m'n bloed maar in m'n linkerbovenbeen. In dit geval bedoel ik daarmee het bot.
*Knuffelt stiekem mee!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oi, k krijg nu spontaan zin om je heel even op te pakken en te knuffelen en dan de 2 vriendjes van M-M te lenen en aan jou te voeren
Ga vooral je gang... Kom maarrrrrrr!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
Uiteraard, ik trap graag na tegen irritante mensen met nutteloze opmerkingen jegens mij.
ik had het niet over de M&M's maar over de ben en jerry'squote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:49 schreef Valba het volgende:
[..]
m en m's zijn altijd goed
en die knuffel kan ik nu wel even gebruiken
Ach ik ben er over heen gekomen. Alleen de kans op uitzaaiing na m'n laatste operatie was groot. De chemo sloeg niet aan en de bestraling had te weinig effect.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jezus, dan heb je behoorlijk wat ellende achter de rug als ik dat zo hoor! Veel sterkte morgen!
thxquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:52 schreef djayzz het volgende:
Ow, ik ging slapen![]()
Sterkte Valba!
en slaap lekker iedereen.
Ow jemig zegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef Valba het volgende:
[..]
Ach ik ben er over heen gekomen. Alleen de kans op uitzaaiing na m'n laatste operatie was groot. De chemo sloeg niet aan en de bestraling had te weinig effect.
Toekomstplannen maak je toch welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow jemig zegHeb je nu dan ook zo'n pracht instelling van elke dag is er weer een ?
Was dat alles?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
Just did, beetje traag van begrip noukje?
En hoe sta je dan tegenover relaties dan ? Zeker toekomst kijken is heel goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:55 schreef Valba het volgende:
[..]
Toekomstplannen maak je toch welhet is goed om ergens naar uit te kijken
ik kan het beter, kom maar opquote:
Ik heb wel beter dingen te doen als met jou in discusie/ruzie te gaan. Kijk met kluts is er teminste nog wat aan want die geeft nog wat tegengas.quote:
Ja, relaties zijn afgelopen jaren niet echt voor mij weggelegdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
En hoe sta je dan tegenover relaties dan ? Zeker toekomst kijken is heel goed
Och, er loopt hier genoeg vrijgezels rond, en er zijn zelfs nog wel een paar erg leuke vrijgezelle mannen hierquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:59 schreef Valba het volgende:
[..]
Ja, relaties zijn afgelopen jaren niet echt voor mij weggelegdEn gezien het feit dat ik wat jonger was heb ik nog niet echt een vriendje gehad. Ik zie wel of ik ooit iemand tegenkom.
Dan ga je toch lekker met Kluts rellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb wel beter dingen te doen als met jou in discusie/ruzie te gaan. Kijk met kluts is er teminste nog wat aan want die geeft nog wat tegengas.
die......... zie ik ook nooit meer! leeft ze nog?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker met Kluts rellen.
wordt je nooit eens schijtziek van dat geslijm bij alles wat hier komt en tieten heeft?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, er loopt hier genoeg vrijgezels rond, en er zijn zelfs nog wel een paar erg leuke vrijgezelle mannen hierof in ieder geval 1 natuurlijk
Tuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:59 schreef Valba het volgende:
[..]
Ja, relaties zijn afgelopen jaren niet echt voor mij weggelegdEn gezien het feit dat ik wat jonger was heb ik nog niet echt een vriendje gehad. Ik zie wel of ik ooit iemand tegenkom.
Vast wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
die......... zie ik ook nooit meer! leeft ze nog?
Nee hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wordt je nooit eens schijtziek van dat geslijm bij alles wat hier komt en tieten heeft?
Slaap lekker.quote:
Slaap lekker!quote:
Dat lijkt me een betere optie ja, dit is 3x niks.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker met Kluts rellen.
nee hoor maar je irriteert mequote:Op woensdag 20 mei 2009 00:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoorik niet.. jij wel.. tijd dat je gaat slapen dan
Sedan my god why are you doing this !!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat lijkt me een betere optie ja, dit is 3x niks.
Ik welquote:
ik ook niet, mag lekker uitslapen tot 7 ipv half 6quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, misschien is zo slapen toch wel een goed idee
Jij ook al niet! Lang leve WEEKEND!quote:
Slaap lekker dan Nouk!quote:
Tja, ik begin nu een beetje moe te worden, misschien moet ik toch maar gaan. Alleen om Sedannetje een plezier te doen natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, misschien is zo slapen toch wel een goed idee
Je mag van mij blijven hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja, ik begin nu een beetje moe te worden, misschien moet ik toch maar gaan. Alleen om Sedannetje een plezier te doen natuurlijk
Nou, weekend is te veel gezegd, ik moet morgen gewoon wat later beginnen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij ook al niet! Lang leve WEEKEND!
[..]
Slaap jij onder een electrische deken ? maar voor de restquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Slaap lekker dan Nouk!lekker onder je electrische veel te warme deken en dromen over nakende mannen
Naar mijn mening niets.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:19 schreef Miss-Madness het volgende:
Wat is er mis met Sedan dan?
Ik probeer nog steeds het kaf van het koren te scheiden hier
Maar wat voor respectabele leeftijd heb jij dan ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:19 schreef Valba het volgende:
[..]
Lucky youik moet er morgen weer om 10:00 uit
maar ik kan nog echt niet slapen
electrische deken...dat is wel heul 1988 voor mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Slaap jij onder een electrische deken ? maar voor de rest![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:19 schreef S95Sedan het volgende:
Ook leuk, youtube in het japans openen en dat die nu niet meer terug wil
hij heeft geen bloed in zijn aderen maar zuur... shit happensquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:19 schreef Miss-Madness het volgende:
Wat is er mis met Sedan dan?
Ik probeer nog steeds het kaf van het koren te scheiden hier
fobo aangepastquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar wat voor respectabele leeftijd heb jij dan ?
broekiequote:
Dat zal toch wel meevallen zeker?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:23 schreef Sinceria het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een elektrische deken.Ik ben alleen bang dat mijn kat zijn nagels erin gaat zetten en dan zichzelf een dodelijke schok toedient.
Ja maar die van mij is speciaal.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen zeker?
Nouk heeft tenslotte ook 2 katten en die leven nog.
Als in: bijzonder klungelig.quote:
Ah, dan weet ik het ook nietquote:
Succes voor morgen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik het ook niet
slaap lekker allen! wensen jullie mij nog wel even succes voor morgen?
Suc6quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik het ook niet
slaap lekker allen! wensen jullie mij nog wel even succes voor morgen?
Allebei! Zou dus best wel eens kunnen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie, jij of je kat?
Dat hebben ze toch ook van het baasje meestal
Inderdaad! 's ochtends pas leren! in de bus/trein, extra vroeg opstaan...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom leren jullie de dag van tevoren voor een examen?![]()
Ieredeen weet toch dat je dan juist vouten gaat maken.
De kom soep won zekerquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Allebei! Zou dus best wel eens kunnen.![]()
Ik had laatst ook nog een actie waarbij een kopje Cup-a-Soup en een bureau vol papieren bij betrokken waren.
Ik pakte altijd m'n boek nog even erbij vlak ervoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Inderdaad! 's ochtends pas leren! in de bus/trein, extra vroeg opstaan...
Het gaat prima, ik heb werkelijkwaar nooit anders gedaan. Opletten in de klas, en dan op de dag zelf leren, verder nooit ietsquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik pakte altijd m'n boek nog even erbij vlak ervoor
Maar nee zelfs een dag van tevoren heeft geen nut snuit
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan dat je boekenkast je kat vernietigd
Aww.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:35 schreef Valba het volgende:
[..]Uiteindelijk kwam het daar ook bijna op neer
Goedkope Ikea troep
Uhuh! Ik hoorde het hem bijna zeggen: Victory!quote:
Monsters! Ik zeg het je! MONSTERS!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Aww.![]()
Mijn kat heeft ook wel eens een hele wandkast omver getrokken. Een troep dat het was!![]()
niks mis met ikea he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:35 schreef Valba het volgende:
[..]Uiteindelijk kwam het daar ook bijna op neer
Goedkope Ikea troep
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Uhuh! Ik hoorde het hem bijna zeggen: Victory!
Om vervolgens je heel onschuldig aan te kijken en het goedmaken met een aantal kopjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Aww.![]()
Mijn kat heeft ook wel eens een hele wandkast omver getrokken. Een troep dat het was!![]()
was de bak ben en jerry's nog niet op?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niks mis met ikea he?(ik werk er, als bijbaan
) e ik zou slapen
Ja, nog een wakker iemand.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
) e ik zou slapen
Maar wel lieve monsters.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Monsters! Ik zeg het je! MONSTERS!
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:42 schreef Valba het volgende:
[..]
Om vervolgens je heel onschuldig aan te kijken en het goedmaken met een aantal kopjes
Absoluut nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
) e ik zou slapen
Trusten!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
-1 ik ga nu toch echt mijn mand op zoeken!allemaal!
Ik ken het ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:45 schreef Valba het volgende:
[..]
Absoluut nietmaar de spullen kunnen al behoorlijk in staat van ontbinding zijn na en aantal jaren en verhuizingen
Poesjes, mag dat ook?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:47 schreef Valba het volgende:
[..]
Mannen moeten gewoon van katten houdenDat zegt ook iets over ze
Ja, dat dus.
quote:
*eensch is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:47 schreef Valba het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Eeeeeerrrrrrm, leg mij de definitie van slowchatten eens uit dan? Twee topics vol in een avond en het heet geen slowchat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:36 schreef Sinceria het volgende:
[ afbeelding ]
De plek voor je beslommeringen als single!
[i]
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
Dat het geen homo is, bedoel je.quote:
Ik af allergisch voor zequote:Op woensdag 20 mei 2009 00:47 schreef Valba het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Katten gaan meestal bij de personen zitten die het rustigst zijn, kunnen ze ook aanvoelen schijnt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:51 schreef Valba het volgende:
Ik heb wel een keer een goede vriend gehad waarbij mijn kat vaak bij zat terwijl hij aan het tv kijken was of iets aan het lezen. Het was ook een hele lieve jongen. (even ter bevestiging van mijn standpunt.
Ja, ik zat vies te denken natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat, wij hebben een poes? Wat dacht je dan
Oh, vandaar!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, ik zat vies te denken natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is volgens mij gewoon ook een slowchat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:50 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Eeeeeerrrrrrm, leg mij de definitie van slowchatten eens uit dan? Twee topics vol in een avond en het heet geen slowchat?![]()
Mijn ex-sinds-een-weekquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:47 schreef Valba het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Of allergisch...daar gaan ze graag op schoot zitten...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Katten gaan meestal bij de personen zitten die het rustigst zijn, kunnen ze ook aanvoelen schijnt.
Zelfde als iemand zich klote voelt gaan ze ook naar die persoon toe, ziek ofzo.
Baggeren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:50 schreef mrbox het volgende:
Wat doen jullie allemaaal eigenlijk nog zo laat op ? Ik ben nog gewoon ff druk bezig met een paper
Aww... neem een naaktkat:quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of allergisch...daar gaan ze graag op schoot zitten...
Ik aai wel met mijn snotterneus en traanogen
Toch is wel laatquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Baggeren.![]()
Ik hoef morgen pas om 13:00 uur te werken.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:55 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Mijn ex-sinds-een-weekheeft ook een poes (beest ligt nu op mijn plek in zijn bed
![]()
![]()
)
Hij heeft haar wel mooi optijd aangeschaft - zo'n twee maanden voor ie het vorige week uitmaakte- want nu voldoet ie mooi aan het beeld van de single die in de supermarkt een pizza en wat blikjes kattenvoer haalt![]()
![]()
Mijn kattenman![]()
Net alsof je dan niet alergisch kan zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Aww... neem een naaktkat:
[ afbeelding ]
Ik ben een avondmens en ik heb iets aan mijn hoofd. (quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:58 schreef Valba het volgende:
[..]
Toch is wel laatofficieel zouden we moe moeten zijn
tenzij je iets aan je hoofd heb natuurlijk
Hopelijk niet al te erg?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben een avondmens en ik heb iets aan mijn hoofd. ()
Wat een mormelquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken nog dat verhaal van die kat in een verpleegtehuis of sterfhuis (hoe heet zoiets ook weer es) die dan altijd vlak voor iemand doodging op het voeteneind van het bed van die betreffende persoon ging zitten of zoiets. Dus wel handig voor de verpleging, op den duur zagen ze er een patroon in en was het echt een indicatie voor hen om de familie maar es in te lichten dat het er ws snel aan zat te komen. Wel creepy en mooiquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Katten gaan meestal bij de personen zitten die het rustigst zijn, kunnen ze ook aanvoelen schijnt.
Zelfde als iemand zich klote voelt gaan ze ook naar die persoon toe, ziek ofzo.
Studie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben een avondmens en ik heb iets aan mijn hoofd. ()
Zou ie daarmee kunnen vliegen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaaaaa, dat stond in de Readers Digest!quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:03 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik ken nog dat verhaal van die kat in een verpleegtehuis of sterfhuis (hoe heet zoiets ook weer es) die dan altijd vlak voor iemand doodging op het voeteneind van het bed van die betreffende persoon ging zitten of zoiets. Dus wel handig voor de verpleging, op den duur zagen ze er een patroon in en was het echt een indicatie voor hen om de familie maar es in te lichten dat het er ws snel aan zat te komen. Wel creepy en mooiMaar ik zou toch een beetje bang voor die kat worden, dan wil je toch niet meer dat ie bij je komt zitten zeg maar
![]()
Maar katten zijn wel heel gevoelige beesten wat dat betreft ja. Poes van mn vriend ex komt geloof ik ook lekker bij hem liggen als hij zich rot voelt etc. En hijs zelf ook gevoelig dus dat matcht wel![]()
Nee, gewoon iets naars meegemaakt waar ik veel over nadenk.quote:
Oei.. Sterkte!quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, gewoon iets naars meegemaakt waar ik veel over nadenk.
Voor een naaktkat (of beter gezegd: sphynx) zijn veel mensen niet of minder allergisch.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof je dan niet alergisch kan zijn
Dank je.quote:
3 jaar en 4 maanden (net ff geteldquote:
trustequote:Op woensdag 20 mei 2009 01:07 schreef bulbjes het volgende:
[..]
3 jaar en 4 maanden (net ff geteld![]()
). Rest komt nog wel een keer
Ik ga maar es op bed aan dan kan ik morgen de dag weer benutten
Das een behoorlijk lange tijd. Sterkte en slaap lekker!quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:07 schreef bulbjes het volgende:
[..]
3 jaar en 4 maanden (net ff geteld![]()
). Rest komt nog wel een keer
Ik ga maar es op bed aan dan kan ik morgen de dag weer benutten
jaaa gevoelige jongens zijn coolquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:03 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik ken nog dat verhaal van die kat in een verpleegtehuis of sterfhuis (hoe heet zoiets ook weer es) die dan altijd vlak voor iemand doodging op het voeteneind van het bed van die betreffende persoon ging zitten of zoiets. Dus wel handig voor de verpleging, op den duur zagen ze er een patroon in en was het echt een indicatie voor hen om de familie maar es in te lichten dat het er ws snel aan zat te komen. Wel creepy en mooiMaar ik zou toch een beetje bang voor die kat worden, dan wil je toch niet meer dat ie bij je komt zitten zeg maar
![]()
Maar katten zijn wel heel gevoelige beesten wat dat betreft ja. Poes van mn vriend ex komt geloof ik ook lekker bij hem liggen als hij zich rot voelt etc. En hijs zelf ook gevoelig dus dat matcht wel![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:13 schreef Valba het volgende:
[..]
jaaa gevoelige jongens zijn coolkan je vaak ook beter mee praten. En verzorgen je vaak ook goed
ik hou ervan om verwend te worden
uiteraard
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:16 schreef Valba het volgende:
hmmz jezelf quoten is daarentegen dan weer niet cool![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:22 schreef mrbox het volgende:
wel grappig dat de nieuwe het ff volbaggerenJullie passen er perfect tussen
Ow ja? Leg uit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:22 schreef mrbox het volgende:
Dat zekerquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:22 schreef mrbox het volgende:
Nou ja we noemen het niet baggeren maar gezelligquote:
Je moet even het linkje naar de wiki opzoeken in de OP. Die kun je dan gewoon knippen en in de nieuwe OP plakken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:22 schreef Valba het volgende:
Dan wil ik wel eens een nieuwe startenik weet alleen niet hoe die OP moet
Hahaha, okequote:Op woensdag 20 mei 2009 01:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja we noemen het niet baggeren maar gezellignuff said
Nu moet je nog post nummer 301 scoren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |