Heel verstandigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Win-win!.
Neuh, ik ga vooral om er een week tussenuit te zijn, vakantiegescoor ligt al een aantal jaartjes achter me.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
je moest het zeggen he. Je kon het niet laten.
nietquote:
Zolang ik maar de details krijg te horen, maakt het mij niet uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Achter de schermen, dat is ook niet leuk
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
[..]sorry.. hhet moest.. kon het niet beheersen
[..]
nietmaar dat maakt het niet minder grappig
[..]
Zolang ik maar de details krijg te horen, maakt het mij niet uit
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:38 schreef vencodark het volgende:
Zo cue, das een reeks geqoute, het lijkt wel een Tijn post.
Niks mis meequote:
hey sedanquote:
ik wil mee!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Kut, waarom heb ik t zo druk komende dagen, wil naar de sauna
Ik heb volgende week een klusje op het muiderslot zal kijken of ze nog een mooie lans ligtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
schermen, moet ik mn lans weer tevoorschijn pakken?
quote:
Ja.quote:
Trusten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga me bedje maar opzoeken, slaap lekker
Is dat belangrijk?quote:
Die vindt jou vast nu heel erg aardigquote:
MyAt en ik zijn heel closequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vindt jou vast nu heel erg aardig
Ga je wel eens vreemd met active?quote:
HOAX!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je kunt ook bookmarken ofzo, schijnt
Maar krijg jij dan alles te horen ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Zolang ik maar de details krijg te horen, maakt het mij niet uit
Mijn oor staat voor alles openquote:
I admit, ik ben een T slet, AT, MyAT, NewT, ik doe ze allemaalquote:
Geen tijd? Hij wilde gewoon nog een keertje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:52 schreef Ofresca het volgende:
Ik ben vannacht alleen thuis. Wat inhoudt dat mijn huisgenoot het weer niet heeft uitgemaakt met zijn vriendin, omdat hij er geen tijd voor had.![]()
Soms kunnen mannen echt klootzakken zijn. Het klinkt heel lief, maar er is nooit een goed moment om iemand te dumpen.
Doe jij T ook?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I admit, ik ben een T slet, AT, MyAT, NewT, ik doe ze allemaal.
Welk examen had je?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:52 schreef djayzz het volgende:
Is hier nog wat spannends gaande ?
Mijn examen ging kut vanmiddag
Daar gaat mijn reputatiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe jij T ook?![]()
Zal het haar binnekort eens vragen
Wat vind je erger dan, dat je alleen thuis bent, of hij het niet heeft uitgemaakt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:52 schreef Ofresca het volgende:
Ik ben vannacht alleen thuis. Wat inhoudt dat mijn huisgenoot het weer niet heeft uitgemaakt met zijn vriendin, omdat hij er geen tijd voor had.![]()
Soms kunnen mannen echt klootzakken zijn. Het klinkt heel lief, maar er is nooit een goed moment om iemand te dumpen.
Het was trouwens een examen voor mijn werk, geen middelbare school examenquote:
En de hare!quote:
Dat hij het niet heeft uitgemaakt. Vind het niet eerlijk tegenover haar. Dat ik alleen thuis ben boeit me weinig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Wat vind je erger dan, dat je alleen thuis bent, of hij het niet heeft uitgemaakt?
Misschien hebben ze wel breakup-sex
Bestaat datquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Wat vind je erger dan, dat je alleen thuis bent, of hij het niet heeft uitgemaakt?
Misschien hebben ze wel breakup-sex
weet je zeker dat ik niet even langs moet komen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat hij het niet heeft uitgemaakt. Vind het niet eerlijk tegenover haar. Dat ik alleen thuis ben boeit me weinig.
Of hij is gewoon een mietje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen tijd? Hij wilde gewoon nog een keertje.
Ow, okee. Vervelend dat het slecht ging. Ik had Nederlands Vwo gisteren (ja ik ben al 24 en ik doe nog Vwoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het was trouwens een examen voor mijn werk, geen middelbare school examen![]()
![]()
Was een examen Voortgezette Opleiding Uitvoering Bagger/waterwerken
Oh yes it doesquote:
Om me te troosten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
weet je zeker dat ik niet even langs moet komen?
Hallo.quote:
so what dat je nog vwo doet? je hebt vast genoeg andere dingen gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow, okee. Vervelend dat het slecht ging. Ik had Nederlands Vwo gisteren (ja ik ben al 24 en ik doe nog Vwo) Ging ook kut.
Hey.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef Valba het volgende:
hOi
EDIT: hmmz m'n usericon is met de noorderzon vertrokken zo te zien![]()
JoeyT?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:52 schreef HeatWave het volgende:
I admit, ik ben een T slet, AT, MyAT, NewT, ik doe ze allemaal.
had ik kunnen wetenquote:
Kan ook nogquote:
Hahaha, ja dat is wel waar. Dank je.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
so what dat je nog vwo doet? je hebt vast genoeg andere dingen gedaan
Heb er onlangs met een vriendin nog een discussie over gehad.. geen idee wat je gedaan hebt, maar dat kan je in je zak steken, dat heb je mooi gehad.. en je diploma, die komt nog welquote:
quote:
Hey!quote:
quote:
Ja, je hebt gelijk. Ik ben alleen een beetje somber nu, dan zie je alles wat zwarter.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb er onlangs met een vriendin nog een discussie over gehad.. geen idee wat je gedaan hebt, maar dat kan je in je zak steken, dat heb je mooi gehad.. en je diploma, die komt nog wel
Heb je de dag nog een beetje positief kunnen afsluiten? na je "zin" loze dag op kantoor.quote:
Niet echtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:10 schreef djayzz het volgende:
Heb je de dag nog een beetje positief kunnen afsluiten? na je "zin" loze dag op kantoor.
Ach in ieder stadje zit wel een schatjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jammer dat je nog steeds in groningen zit
Owjee,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet echtIk ben voornamelijk heel boos geweest vanavond
Dat is waarquote:
Tegen jou heb ik vanmorgen al boos gedaanquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is waarer komt net een vriendin van me uit groningen online
Ik zou een pagina vol kunnen schrijven met de redenen waarom.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:10 schreef Miss-Madness het volgende:
Hoe komt het dat je zo laat nog VWO doet?
Uni kan je toch ook met een 21+ toets doen ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zou een pagina vol kunnen schrijven met de redenen waarom.Maar in het kort is het er in mijn jeugd door vervelende omstandigheden niet van gekomen om mijn Vwo af te maken. Ik heb een aantal baantjes gehad en een opleiding op het MBO afgerond, maar ik wil toch graag studeren en ik vind het leuk om te leren.
Goed bezigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is waarer komt net een vriendin van me uit groningen online
Inderdaad.... Dus heb ik nu niks meer te vrezenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tegen jou heb ik vanmorgen al boos gedaan
quote:
Same here ik kom oorspronkelijk ook van het VWO, nu op het MBO alleenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zou een pagina vol kunnen schrijven met de redenen waarom.Maar in het kort is het er in mijn jeugd door vervelende omstandigheden niet van gekomen om mijn Vwo af te maken. Ik heb een aantal baantjes gehad en een opleiding op het MBO afgerond, maar ik wil toch graag studeren en ik vind het leuk om te leren.
Ok, wel tof dat je nu alsnog doorzet dan! Kan me voorstellen dat dat ook niet gemakkelijk isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn boosheid is niet op iedereen gerichtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef djayzz het volgende:
Inderdaad.... Dus heb ik nu niks meer te vrezentoch
* Valba haalt opgelucht ademquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn boosheid is niet op iedereen gericht
Ja inderdaad, ik vind het leren voor die cursus al vervelend, laat staan dat ik een studie zou moeten volgen. Knap hoor Sinceria!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:17 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ok, wel tof dat je nu alsnog doorzet dan! Kan me voorstellen dat dat ook niet gemakkelijk is
slaap lekker!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn boosheid is niet op iedereen gericht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
*Geef mij nu je boosheid, ik geef je er vreugde voor terug*Viel wel mee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Haaiquote:
bij mij heeft dat nooit iets opgeleverdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef djayzz het volgende:
De vraag is nu... ga ik nog wat leren, of heeft dat geen zin zo de avond van tevoren?
Ja, zou wel kunnen maar ik wist zeker dat ik het niet zou halen. Ik wil namelijk een studie doen waar natuurkunde, scheikunde en wiskunde voor nodig is en zo'n toets haal ik niet zomaar. Verder zou ik gewoon heel graag mijn Vwo diploma hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uni kan je toch ook met een 21+ toets doen ?
[..]
Vervelend zeg, hoe komt dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef Valba het volgende:
[..]
Same here ik kom oorspronkelijk ook van het VWO, nu op het MBO alleenhad het graag anders gezien
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Viel wel mee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm mn humeur is vannaar
omgeslagen, straks maar snel slapen.
kus op je neus dan! slaap lekker!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm mn humeur is vannaar
omgeslagen, straks maar snel slapen.
Nee, soms is het wel even doorbijten moet ik zeggen. Dank je wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:17 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ok, wel tof dat je nu alsnog doorzet dan! Kan me voorstellen dat dat ook niet gemakkelijk is
Thanx.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vind het leren voor die cursus al vervelend, laat staan dat ik een studie zou moeten volgen. Knap hoor Sinceria!
Ow wat leuk!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Haai
Ben net bij die lieve Dreamer langsgeweest
Tof heeft het een beetje geholpen ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Haai
Ben net bij die lieve Dreamer langsgeweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |