Zo weinig te vinden? Er is genoeg te vinden, maar het is inderdaad anders dan bij torrents, dat je vaak verschillende 'sources' hebtquote:Op zondag 12 juli 2009 18:10 schreef fespo het volgende:
is er op usenet echt zoweinig te vinden?
kan niet eens de ost van The terminal (2004) vinden
wel what.cd en waffles maar die zijn traag.
Download gewoon een codec pack (ik raad je Vista Codec Package aan, draait op XP en Vista) en alles afpelen met Media Player Classic, ook die Xvid dus. Dan werkt het gegarandeerd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:05 schreef suno het volgende:
Bedankt, maar...
Op xvid kon ik niet klikken, en de 2e link Roxio Creator 2009 is een programma van 100 euro.
Moet ik dat bestand converteren ofzo..?
Alvast bedankt
VLC zou opzich vrijwel elk film bestand moeten afspelen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Download gewoon een codec pack (ik raad je Vista Codec Package aan, draait op XP en Vista) en alles afpelen met Media Player Classic, ook die Xvid dus. Dan werkt het gegarandeerd.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Download gewoon een codec pack (ik raad je Vista Codec Package aan, draait op XP en Vista) en alles afpelen met Media Player Classic, ook die Xvid dus. Dan werkt het gegarandeerd.
http://i.fokzine.net/s/bupatih.gifquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:11 schreef fespo het volgende:
ik vind het maar een vreemde extentie.
staat extensie niet verbogen en is de echte naam: "*film naam* HDTV.XviD.avi" ?
en anders moet je het converteren met een programma. weet niet of bovenstaande programma dat doet.
als je zoekt naar xvid converter kom je vast ook free trials (30 dagen) tegen.
Klopt, mijn codecs zijn gewoon up to date.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:56 schreef fespo het volgende:
hmm wat een kut bestand.
WM classic met codecs werkt ook niet.
in de download map zt wel een AVI Core Codec Pack V 1.3.exe bestand maar daarvoor het je .net framwork 1.0 nodig.
terwijl ik 1.1 tot en met 3.5 heb.
En, weet je al meer?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:08 schreef vosss het volgende:
Ik ben vast niet de enige. Sinds vandaag nieuw modem van Ziggo binnen en tot mijn verbazing haal ik maar 40Mbit met Eweka.
Ik wil de volle 50Mbit en straks 80 en volgend jaar 100+ Mbit kunnen halen.
Kan iemand mij in de juiste richting sturen voor een goeie vervanger van Eweka?
Dus, niet te duur, goeie en snelle service en retentie van minimaal 100+ dagen?
dat via de normale newsreader of de SSL?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:54 schreef appelsientje het volgende:
Mijn snelheid is eindelijk verhoogd bij UPC
Kan nu met 3,6 MB/s downloaden(via Eweka)
Johquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
gewoon wat spaanse usenet sites lijkt me? Zal allicht een spaanse variant van FTD of FTN bestaan?
Via je provider nieuwsgroepen is sowieso 3x ruk, retentie is kut etc...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:46 schreef Adelante het volgende:
hitnews.eu accountje aangevraagd, want tele2 werkt niet echt meer mee met hun nieuwsserver
1 woord.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:35 schreef denthemen het volgende:
Sinds vandaag een nieuwe modem gekregen van Ziggo, eindelijk halen we richting de 30 MBNu wil ik dus een betaalde payserver gebruiken, ik heb er alleen bijna geen verstand van. Heb het topic een beetje doorgelezen en heb wel gezien dat er veel opties zijn, ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven.
Ik zoek een payserver die:
- Minimaal 20 MBPS, hoeft eigenlijk niet veel meer te zijn dan dit.
- Goeie retentie
- Veel films/series e.d. met NL ondertiteling
- max van 10 euro per maand.
BVD
Je weet dat je via Tele2 korting krijgt bij TweakNews?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:46 schreef Adelante het volgende:
hitnews.eu accountje aangevraagd, want tele2 werkt niet echt meer mee met hun nieuwsserver
Gratis IPV6 Nieuwsgroepen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:35 schreef denthemen het volgende:
Sinds vandaag een nieuwe modem gekregen van Ziggo, eindelijk halen we richting de 30 MBNu wil ik dus een betaalde payserver gebruiken, ik heb er alleen bijna geen verstand van. Heb het topic een beetje doorgelezen en heb wel gezien dat er veel opties zijn, ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven.
Ik zoek een payserver die:
- Minimaal 20 MBPS, hoeft eigenlijk niet veel meer te zijn dan dit.
- Goeie retentie
- Veel films/series e.d. met NL ondertiteling
- max van 10 euro per maand.
BVD
quote:
¡Gracias! Heb intussen al enkele films binnen 'gekuikt'quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:04 schreef aardappel het volgende:
Gewoon de internationale site's en dan zoeken op esp-subs of espagnol? Werkt bij piratebay erg goed iig
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
![]()
Kui~ ken (binnen-) ww het ongelimiteerd en op hoge snelheid binnenhalen van allerlei vage shizzle om stichting brein te vlug af te zijn.
Ik kuik, jij kuikt, wij kuiken binnen. Er wordt gekuikt, wij kuiken wat af.
Ik voorspel dat kuiken het nieuwe woord van 2009 gaat worden
Net te laatquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gratis IPV6 Nieuwsgroepen.
Dit instellen, en je kunt gratis
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Net te laatIk heb een account aangemaakt bij Eweka. Nog even een vraag: Ik heb nu mijn account ingesteld via Grabit, maar hoe zoek ik nou een film zodat hij met Eweka download? Gewoon binsearch gebruiken of zo?
Maar is het dan zo dat Eweka al die dingen op haar server heeft staan of zo?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
create nzb -> openen met grabit --> downloaden
Jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar is het dan zo dat Eweka al die dingen op haar server heeft staan of zo?
En hoe zit het met FTD? als ik daar iets zie, en dat zoek via binsearch etc, download hij die dan ook automatisch met Eweka?
Ja, klopt. Nou dan wachten we gewoon even af hoe dat gaatquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
JaJe hebt toch in grabit bij server properties je server naam ingevuld? news.eweka oid? (gebruik zelf Tweaknews)
Ftd is gewoon een indexprogramma. Daar kun je zien wat er onder andere gepost staat op usenet. Ik gok dat er nog niet eens 5% van alles op usenet op ftd staat.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja, klopt. Nou dan wachten we gewoon even af hoe dat gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |