Waarschijnlijk iets in de trant van 'tief op'.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef Rapaille het volgende:
Het werktWat moet Emma toch niet denken van al die aandacht
Ja, maar het uploaden duurde wel lang!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaa, hij doet het!Gaat makkelijk he, via Photobucket!
Schrok Emma trouwens niet toen je de DD-literatuur voor haar snavel parkeerde?
Ik zie nu pas je onderschriftquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, maar het uploaden duurde wel lang!
Emma schrikt niet zo snel ergens van. Zoals je ziet kan ik heel dichtbij komen, ze geeft geen kik. Vandaag heeft de buurman aan de andere kant van de schutting (op hemelsbreed nog geen meter afstand van Emma) de halve dag staan zagen, boren en timmeren; het leek haar niet te deren.
pure misleidingquote:
Ah komop, hij was te makkelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
pure misleiding![]()
ik kan mijn broek wel weer ophijsen
ja, zelfs ik snap dat nog wel hoor, ik was dan ook niet echt serieusquote:
Je meent hetquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, zelfs ik snap dat nog wel hoor, ik was dan ook niet echt serieus![]()
Bewegende Emma?quote:
Ik zal eens kijken of ik eerdaags wat eiergedraai kan vastleggen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bewegende Emma?![]()
Volgens mij was die een staarwedstrijd aan het doen met de camera. En zij heeft gewonnen!
hehe, ja vooruit dan...bewegende beeldenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bewegende Emma?![]()
Volgens mij was die een staarwedstrijd aan het doen met de camera. En zij heeft gewonnen!
Of om te soggenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:03 schreef Turbomuis het volgende:
Deze kwam ik tegen. Leuk spellie, misschien om de spanning wat te verlichten:
[ link | afbeelding ]
Eiergedraai!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik eerdaags wat eiergedraai kan vastleggen.
Ik wel dan? Ik zit de hele dag panisch uit het raam te kijken of het wel goed gaat met Emma.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Eiergedraai!![]()
Oké, heeft iemand ergens een leven gezien? Ik heb er volgens mij geen.
Jij hebt een Doel, een Lot, een Missie: Emma's chicks helpen groot te brengen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik wel dan? Ik zit de hele dag panisch uit het raam te kijken of het wel goed gaat met Emma.
...maar geen leven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt een Doel, een Lot, een Missie...
Perfect!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo, heb even een filmpje gemaakt om te testen of jullie mijn filmpjes kunnen zien. Wel zo handig als het grut er straks is.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |