dat valt best wel mee hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
LOL! Je zou eens in OUD moeten gaan lezen!
De zwangere vrouwen daar dromen de meest vreemde zaken.
Was het niet het lelijke jonge eendje?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat de eieren waren uitgekomen, en uit 1 ei kwam een gansje i.p.v. een eendje.
Eddie Featherquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mag ik het definitieve lijstje voor de bordjes? Ik zal er slim over nadenken, zodat er altijd de juiste hoeveelheid namen op het bord staat
SSSSSSHHHHHHHHHHHHT!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Eddie Feather
Elisa
Esmeralda
Engelbert
Evert
Eleanor
In deze volgorde zullen er ook namen afvallen indien er eieren niet uitkomen [b]en/of eendjes overlijden.[/s]
Het was de mooiste en liefste van allemaal.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:28 schreef PrintScreen het volgende:
Was het niet het lelijke jonge eendje?
Dat is dat sprookje ook zoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het was de mooiste en liefste van allemaal.
Eleanor MOET blijven!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Eddie Feather
Elisa
Esmeralda
Engelbert
Evert
Eleanor
In deze volgorde zullen er ook namen afvallen indien er eieren niet uitkomen en/of eendjes overlijden.
We zijn pas bij de proloog natuurlijk, misschien wordt het sprookje wel een drama...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:14 schreef PrintScreen het volgende:
Dat is dat sprookje ook zo
Plus jij maakt ook een sprookje waar, door hier op Fok! ons zo leuk en enthousiast op de hoogte te houden van alles wat er om Emma heen gaande is.
veeg me opquote:
Het schijnt dat eenden juist van regen houden...quote:Op zondag 24 mei 2009 12:19 schreef Rapaille het volgende:
Het is vandaag lekker warm met een zonnetje, ideaal weer om te broeden![]()
![]()
dan weet je wat je vanmiddag te doen staatquote:Op zondag 24 mei 2009 12:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het schijnt dat eenden juist van regen houden...
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:29 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan weet je wat je vanmiddag te doen staat![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |