Dat was opgenomen met een mobieltje in een openbare gelegenheid, niet door een bewakingscamera. Nogal een verschil.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Georgina Verbaan zal het vast met je eens zijn maar dan is het leed al wel geleden.
Die zijn niet vrijgegeven, die zijn 'gelekt'. Je moet toch wat doen om je salaris aan te vullen in crisistijd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef TheVulture het volgende:
En laten we wel wezen, die beelden in die parkeergarage die zomaar worden vrijgegeven terwijl het tegen alle privacy-regels indruist...
No shit Sherlock.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:08 schreef Duderella het volgende:
Volgens mij is het dikke onzin dat ze al een tijdje geleden hebben besloten uit elkaar te gaan.
Vind ik niet. Ze wisten beiden niet dat ze gefilmd werden en dat het daarna vrolijk in de publiciteit gegooid werd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:12 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat was opgenomen met een mobieltje in een openbare gelegenheid, niet door een bewakingscamera. Nogal een verschil.
Bron: Geen Stijlquote:De Voetbalvrouwen Viral van Wesley & Yolanthe
Interessante tipmail van een onzer lezers. "Vreemdgaande Yolanthe = viral voor Voetbalvrouwen". Kijk, dat waarderen we zo in u. Zodra er nieuws is, meteen met de bullshit detector er overheen. Want het zou zo maar kunnen, dat Nederland er weer eens ingetuind is. Tot en met een ANP ALARM en de opening van de TELEFAP aan toe. Yolanthe Cacao van Kontbergen gaat in de komende reeks Voetbalvrouwen namelijk de rol van Mysterieuze Kate spelen. Die serie is van RTL. En wie heeft de parkeergarage beelden van Yolanthe die vreemdgaat met een voetballer? Juist. RTL. Het is idd allemaal net even te verdacht, te ingestoken, te mooi voor woorden en met een iets TE glunderende Albert Verlinde. Dit zaakje stinkt. Naar hoax, viral en fopfilmpjes. [Foto: Jan & Wesley.] Mocht onze bullshit detector er trouwens naast zitten, en de scheiding van Jan & Yolanthe wel een Groot Menselijk Liefdes Drama zijn, dan treedt Plan B voor dit topic in werking. We herinneren u dan aan de consciëntieuze RTL Nieuws adjunct Pieter K. die ONS nieuws over Paul Depla en de Pijpscene in de Nijmeegse Parkeergarage in De Leugen Regeert afdeed als "privé en alsdus niet nieuwswaardig". Uiterst integere hoofdredactionele afweging, natuurlijk. Maar waarom de neuq dan wel een privé-momentje van een soapsterretje en foeballertje als Groot Nieuws op de website brengen? Sensasie!
Ja GS is lekker betrouwbaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:59 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
Bron: Geen Stijl
We zijn er allemaal ingetuind..
Hebben ze ook al lopen kotsenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:27 schreef Duderella het volgende:
Maar die FOK!kers die ze in het nachtleven hebben zien nekken dan?
Dat zal toch niet allemaal onderdeel van een viral zijn?
Nou nee, het zou dan een dom slechtbedacht iets zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Het zou echt een briljante stunt zijn...
Idd, en slecht uitgewerkt....quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou nee, het zou dan een dom slechtbedacht iets zijn.
Slecht uitgewerkt? Het is juist briljant gedaan... echt iedereen tuint erinquote:
*zucht* Ik heb het over de bron. Het filmen van zoiets door een privepersoon en dat naar RTL sturen vind ik iets anders dan bewakingsbeelden doorgeven, dat laatste mag namelijk niet zomaar. Vandaar dat ik ook denk dat het een hoax is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ze wisten beiden niet dat ze gefilmd werden en dat het daarna vrolijk in de publiciteit gegooid werd.
En een garage is geen slaapkamer maar ook een openbare gelegenheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |