Met een of ander apparaat, ik zeg dat ik het denk/meen niet dat het zo is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:46 schreef denkjedat het volgende:
hoe kan je dat allemaal meten ?
want in ons computer lokaal is het ook altijd stik benauwd ook als de airco aanstaat
, en de ventilatie gaten zitten vol met stof
TS is nog leerlingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:48 schreef Antaresje het volgende:
Neem contact op met de arbeidsinspectie, of kies een ander beroep in een branche waar ze wel voorzichting met hun personeel omgaan.
Een ander beroepquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:48 schreef Antaresje het volgende:
Neem contact op met de arbeidsinspectie, of kies een ander beroep in een branche waar ze wel voorzichting met hun personeel omgaan.
Dat vermoeden had ik al, maar ik vond het zo flauw om te roepen dat de arbo dienst er voor mensen is die werkenquote:
dat vond ik ook flauw, dus deed het niet, gmtaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:50 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar ik vond het zo flauw om te roepen dat de arbo dienst er voor mensen is die werken
Begonnen ze bij jou ook altijd te klagen dat je niks op school deed. Bij mij klagen ze steen en been. Ik doe vrijwel niks op school de laatste tijd. Ik maak vrijwel alles 's nachts thuis omdat ik de laatste tijd bijna geen lucht krijgquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:48 schreef BasEnAad het volgende:
Op school was ik altijd heel erg suf, omdat er geen frisse lucht was, ook erg droge ogen kreeg je er van.
Toen was ik me er niet zo van bewust dat het door de lucht kwam, maar na twee uur op school zitten was m'n kop zo sloom en stomp geworden dat ik eigenlijk niets meer deed. Na school leefde ik weer op.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Begonnen ze bij jou ook altijd te klagen dat je niks op school deed. Bij mij klagen ze steen en been. Ik doe vrijwel niks op school de laatste tijd. Ik maak vrijwel alles 's nachts thuis omdat ik de laatste tijd bijna geen lucht krijg
Er zijn iig leraren aanwezig daarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:50 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar ik vond het zo flauw om te roepen dat de arbo dienst er voor mensen is die werken
Ik ga morgen zeiken op school, misschien dat ze er dan iets aan doen...quote:
dan heb jij blijkbaar nog niet op zo'n plek gewerkt. Productiviteit kan met zo'n 50% naar beneden gaan.quote:
Dat heb ik dus ook. Helaas moet ik dan alles 's nachts maken waardoor ik ook steeds en steeds minder er oplet wat de leraar zegt. Dat is dan ook niet fijn. Tijdens de lestijden let ik liever op dan hoef ik minder te leren maar ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Toen was ik me er niet zo van bewust dat het door de lucht kwam, maar na twee uur op school zitten was m'n kop zo sloom en stomp geworden dat ik eigenlijk niets meer deed. Na school leefde ik weer op.
Monitor-Controller 3002 CO2+Temp 2x 220V ¤ 219,00 per stukquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:49 schreef ManianMan het volgende:
http://www.co2-meter.com/
Gevonden de CO2 meter. Het was een jaar geleden in het nieuws geweest meen ik.
Het is dan ook de keuze aan de school om die te kopen. Als ze dat niet doen kan ik altijd een hint geven aan de ARBO wetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef denkjedat het volgende:
[..]
Monitor-Controller 3002 CO2+Temp 2x 220V ¤ 219,00 per stuk
'meneer mag ik de co2 meter even in het stopcontact doen?'
Dat is dus niet zo, geldt ook voor leerlingen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:50 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Anders heel erg onoverzichtelijk wordt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef Adelante het volgende:
En dit kon niet gewoon in dat andere topic, omdat????
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is dan ook de keuze aan de school om die te kopen. Als ze dat niet doen kan ik altijd een hint geven aan de ARBO wetDit meen ik oprecht want ik ben niet van plan om mijn slaap in te leveren voor school.
Ik heb het zo erg. Veel kinderen klagen erover dat het binnen warm en benauwd is. Of iedereen is zeikerig net zoals ik of het is echt een ventilatie probleem.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef denkjedat het volgende:
[..]
zo erg heb ik het nou ook weer niet maar ik zie bij die ventilatie gaten dikke stof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |