Roken, nog nooit gedaan. Astma heb ik wel gehad maar daar lag het niet aan. Na de les nog wat mensen gesproken die hadden het ook zeer benauwd.quote:
Zoiets denk ik dan automatisch jaquote:
Ik denk zelf aan de ventilatie van het gebouw. Een airco zou wel handig zijn. Het is geen overbodige luxe op een school waar veel met computers gewerkt wordt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Siddartha het volgende:
En vertel eens,
waar denk je dat het probleem aan ligt?
Hier thuis ben ik gelukkig weer functioneel. Ben nu een project aan het makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:10 schreef RichCalibier het volgende:
Ik heb hetzelfde verhaal zo ongeveer de hele dag al meegemaakt.
Alsof je borstkas naar voren trekt..heel naar gevoel...![]()
Plus dat mijn hypochonder de hoek om komt kijken..
Same here..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik denk zelf aan de ventilatie van het gebouw. Een airco zou wel handig zijn. Het is geen overbodige luxe op een school waar veel met computers gewerkt wordt.
Grapjas! Zoals met zo veel dingen zijn de regels prima, maar is de naleving ronduit slecht, en ziet de overheid daar niet op toe...quote:
Geen idee, misschien hebben ze daar een vergelijkbare school/gebouw.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef Salvad0R het volgende:
waarom denken mensen dat het in twente is?
Lijkt mij wel een hightech/modern gebouw. Zit er geen airco in dan, of kunnen de ramen niet open?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:50 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik dacht even Groningen![]()
Dit gebouw:
[ afbeelding ]
Ik nodig je uit om er voor de grap eens binnen te stappen. Je komt doodziek weer naar buiten (met de zon in je ogen)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een hightech/modern gebouw. Zit er geen airco in dan, of kunnen de ramen niet open?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |