Wie is dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:06 schreef Nielsch het volgende:
Beroepszeikerd die we lekker negeren in dit topic!
Buuf! Hoe bevalt casa jou?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef Mini_rulez het volgende:
*voorzichtig binnenkijkt*
Hier nog een Uithofbewoonster.
Ha, bovenbuuf.quote:
Transwijk. Al zo'n 3,5 jaar inmiddels. Koop hè? Dan ben je niet zo flexibel. En daarbij bevalt het mij hier uitermate goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Q!
Waar in het Utrechtse bevind jij je tegenwoordig?
Oh, mooi dat het je bevalt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Transwijk. Al zo'n 3,5 jaar inmiddels. Koop hè? Dan ben je niet zo flexibel. En daarbij bevalt het mij hier uitermate goed.Jij woont tegenwoordig in CC?
Daar woonde je hiervoor toch ook al? De Uithof dan. Toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, mooi dat het je bevalt.
Yep, alweer ongeveer een half jaar. Ik vind de Uithof nog niet zo'n slechte plek om te wonen.
Ja, 2 jaar in de Cambridgelaan en daarvoor een half jaar in de Enny Vredelaan (onderhuur, helaas). Ik schuif steeds verder op richting oosten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar woonde je hiervoor toch ook al? De Uithof dan. Toch?
heb gelukkig geen problemen met de afzuiging maar dat ding in de woonkamer doet t niet, maar de afzuigkap wel, dus laat t mooi zo anders heb ik herrie, ding in de badkamer doet t wel prima. Afvalstoffen en waterschaps was ff n teleurstelling maar ben maar braaf begonnen dat in termijnen af te lossen. Verder: heerlijk de ruimtequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ha, bovenbuuf.
Eigenlijk wel goed, ik vind het heerlijk om geen huisgenoten meer te hebben.Lekker alleen thuis zijn, niemand die aan m'n keukenspullen zit... Wel een paar lastige dingetjes (afzuiging, afvalstoffenheffing
) maarja, niks aan te doen.
Hoe bevalt het jou?
Heb je geen vrijstelling aangevraagd?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb gelukkig geen problemen met de afzuiging maar dat ding in de woonkamer doet t niet, maar de afzuigkap wel, dus laat t mooi zo anders heb ik herrie, ding in de badkamer doet t wel prima. Afvalstoffen en waterschaps was ff n teleurstelling maar ben maar braaf begonnen dat in termijnen af te lossen. Verder: heerlijk de ruimte(wat is zo'n spacebox ene kuthokje
) heerlijk LANG warm kunnen douchen
ja het bevalt goed
daar verdien ik teveel voor, maarja betaal mn gehele studie, huur en alles zelf dus moet welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb je geen vrijstelling aangevraagd?
Hoe groot is zo'n spacebox eik? Zoiets als het woongedeelte van de Casa?
Stom is dat... dan werk je al extra om alles te kunnen betalen, mag je als beloning ook nog eens gaan werken voor zoiets stoms.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar verdien ik teveel voor, maarja betaal mn gehele studie, huur en alles zelf dus moet welen met 30euro p/m aflossen red ik t wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |