Wow!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:46 schreef aardappel het volgende:
[..]
ik ging gister een klein biertje doen om te vieren dat mijn tentamen goed gegaan was... uiteindelijk bezopen in bed om half 6![]()
quote:In de Efteling zijn vier Rotterdamse scholieren een jaar lang niet welkom. De parkleiding zette het viertal vandaag het park uit, nadat de jongeren de Hitlergroet maakten in wildwaterbaan de Piranha.
Volgens de scholieren was de actie een grapje. Toen er tijdens de rit in de wildwaterbaan een actiefoto werd gemaakt, maakten ze de Hitlergroet. De parkleiding was 'not amused'. Nadat de leerlingen het park uitgezet waren, kregen ze ook van de schoolleiding nog een straf. Ze moeten een boek over de Tweede Wereldoorlog lezen.
Echt niet! Ze hebben 20 kassa's en DRIE IN EEN RIJ KASSA ERBIJ!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En de rijen nog langer
(ik doe daar altijd boodschappen)
Toen ik in de rij aansloot stond ik stukken dichterbij de wijn dan bij de kassa, ruim over de helft van de tweede rij schappen achterin bij het ijs. Zoiets heb ik daar echt nog nooit gezien, en volgens mij heb ik nog nooit zo lang in de rij gestaan in een supermarkt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Echt niet! Ze hebben 20 kassa's en DRIE IN EEN RIJ KASSA ERBIJ!Ik deed dat altijd omroepen.. "Drie in een rij kassa erbij, drie in een rij, kassa erbij alstublieft!" En toen kwam een collega aangehold
.
Ik heb t bij de AH nog nooit meegemaakt iig die 3 in rij kassa erbij..quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het is meer een geruisloze dood gestorven.
Je hebt wat gemist dan, dit was echt idiootquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb t bij de AH nog nooit meegemaakt iig die 3 in rij kassa erbij..
Ik heb altijd tijd zat en vind die rijen nooit zo erg..
Omdat het zo lang was?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist dan, dit was echt idioot
(mensen namen foto's van de rijen)
hoe kansloos is dat?!quote:
Vrouw: "WAAR WAS JIJ ZO LANG HARRY???!?! Je bent zo lang weggeweest, volgens mij was je weer bij haar.."quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:38 schreef aardappel het volgende:
lol...wss het hoogtepunt van zijn dag =)
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vrouw: "WAAR WAS JIJ ZO LANG HARRY???!?! Je bent zo lang weggeweest, volgens mij was je weer bij haar.."![]()
Harry: "Nee hoor, ik was echt naar de Appie, kijk maar... "
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vrouw: "WAAR WAS JIJ ZO LANG HARRY???!?! Je bent zo lang weggeweest, volgens mij was je weer bij haar.."![]()
Harry: "Nee hoor, ik was echt naar de Appie, kijk maar... "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |