Oequote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:07 schreef toma het volgende:
ok
Morgen maar weer aan m'n afstudeerverslag arbeiten.
En ik ben m'n USB stick verloren![]()
nouja iig weltrusten
Hahahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:29 schreef VoreG het volgende:
Ik 'ken' PiereTT, maar op de een of andere manier komen we elkaar vaak tegen op de toiletten van de boekanier.....
Hoi! Ik werd wakker door de onweerquote:
Ik lag om uur of 9 op bed, en werd om half 12 klaarwakkerquote:
Gek he dat een hond er bang van is als het zo rommelt!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:21 schreef Crazy-M het volgende:
nee inderdaad.
Zelfs de hond was zo onrustig als de pest ...
nu richting utrecht 22 km file op de a2
Van mij was het niet van het weer.. ik heb niks gehoord iig..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben niet de enige die vannacht geen oog dicht heeft gedaan zie ik
Oke....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb niks gehoord.. ik slaap echt overal doorheen. Paar jaar terug hele grote brand in ons dorp, ik had m'n balkondeuren nog openstaan omdat het warm was.. het was echt tegenover ons in de andere straat zegmaar.. Ik heb echt niks gehoord, geen brandweer of niks. En dat terwijl het hele dorp was uitgelopen (incl. de mensen die een heel eind verder woonden).
Maar ik heb wel lekker geslapen vannacht. Sorry mensen
.
Hier ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:39 schreef toma het volgende:Goedenmorgen. Werd om 4 uur wakker omdat m'n raam nog open stond
Ja bij mij was het precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:03 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Herinner me dat ik me raam slaapwandelend heb dichtgetrokken en weer verder ben gaan slapen.
Die van mij was heen en weer aan het klapperen van dat lawaai was ik wakker gewordenquote:Gelukkig was mn dakaam al bijna helemaal dichtgewaaid
maar dan wel last hebben van een luidneukend huisgenootje?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb niks gehoord.. ik slaap echt overal doorheen. Paar jaar terug hele grote brand in ons dorp, ik had m'n balkondeuren nog openstaan omdat het warm was.. het was echt tegenover ons in de andere straat zegmaar.. Ik heb echt niks gehoord, geen brandweer of niks. En dat terwijl het hele dorp was uitgelopen (incl. de mensen die een heel eind verder woonden).
Maar ik heb wel lekker geslapen vannacht. Sorry mensen
.
* SwiffMeister begint zich af te vragen wat voor orgie's die huisgenoot organiseert...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
maar dan wel last hebben van een luidneukend huisgenootje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |