en hoe heb je geslapen?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Pfft het scharrelvriendje van een huisgenote is hier.. heb van een andere huisgenote al vaker gehoord dat die twee heel erg luidruchtig seksen, midden in de nacht (denk aan 3 uur 's nachts) en vaak. Maar toen was ik niet thuis.. Dus hoop voor me dat ik er doorheen slaap.
toma: mto-b is statistiek tentamen wat auto en ik morgen hebben.
Mweh, don't askquote:Op maandag 25 mei 2009 09:55 schreef Jeskefet het volgende:
[..]
en hoe heb je geslapen?
Ik ga vandaag de terrasjes op de korte heuvel even bezoeken
Nieuw hier trouwens?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:55 schreef Jeskefet het volgende:
[..]
en hoe heb je geslapen?
Ik ga vandaag de terrasjes op de korte heuvel even bezoeken
Dus je kon mee genieten ?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mweh, don't ask.
Hmm, terrassen.
Jij bent zielūg *aai. Kan je niet met laptop buiten gaan zitten, uurtje of zo? Zonnebril op.. misschien kan je het beeldscherm dan wel lezenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:22 schreef toma het volgende:
De hele dag lekker aan m'n afstudeerverslag werken
Denk niet dat ze dat zo'n goed idee vinden op m'n stage adresquote:Op maandag 25 mei 2009 10:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jij bent zielūg *aai. Kan je niet met laptop buiten gaan zitten, uurtje of zo? Zonnebril op.. misschien kan je het beeldscherm dan wel lezen.
aah ok.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Helaas wel. Heb m'n mp3speler maar opgezet.
nee, geen tijd meer voor gehadquote:
nee alleen de voicemail van een maat voor 3 kwartier vol geluldquote:Op maandag 25 mei 2009 11:51 schreef existenz het volgende:
Iemand nog rotzooi gekocht op de mei markt?
Ik zit nu in Rijen vriendquote:Op maandag 25 mei 2009 14:52 schreef existenz het volgende:
Yup net als ik Goorle
Leefde die dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Helaas wel. Heb m'n mp3speler maar opgezet.
in breda valt het meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |