Ik heb een grijzequote:
chilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:
is dat muziek ? Gadverdamme serieus..quote:
Dan ben je zeker ook fan van Imogen Heap?quote:
In Heerle ookquote:
Kei goed! niet dusquote:
Sorry, mijn lange termijn geheugen laat me wel eens in de steek. Maar zit jij bij zusje in de klas?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
Maaár ik heb vandaag heul lang met hetzusjevan gepraat, dus jullie mogen nooit meer zeggen dat ik niets zeg tegen Fokkers
Nee... Alleen bij MTO-Bquote:Op maandag 25 mei 2009 23:33 schreef toma het volgende:
[..]
Sorry, mijn lange termijn geheugen laat me wel eens in de steek. Maar zit jij bij zusje in de klas?
Haha, maakt niet uit. Ik ken uit het Tilburg topic alleen zusjequote:Op maandag 25 mei 2009 23:35 schreef toma het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet.
De enige die ik ken van Fok is Swiffmeister. Mijn grote neef
Haha. We zeiden wel "hoi" maar verder niet eigenlijk.. Maar zo vaak kwamen we elkaar ook niet tegen hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:04 schreef toma het volgende:
Jullie wisten wel al die tijd van elkaar wie jullie waren maar jullie hebben elkaar nooit gesproken?
Stoute MTOquote:Op maandag 25 mei 2009 23:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Wonderwall. Ja, echt kut auto.. ik hoop dat er iets niet klopt in de sleutel zodat je hem alsnog gehaald hebt. Ik vind 't echt hendig kut voor je *aai.
Wel leuk om eens echt gepraat te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |