Jij zit in rotterdam?quote:
Ik heb een grijzequote:
gatverredamme!quote:foto Op maandag 25 mei 2009 17:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Spinselmot terroriseert Rotterdam
chilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op maandag 25 mei 2009 17:08 schreef Messenga het volgende:
Kijk, dit is muziek zoals het hoort
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
John O'Callaghan & LO-FI Sugar - Never Fade Away (Original Mix) + LYRICS
is dat muziek ? Gadverdamme serieus..quote:Op maandag 25 mei 2009 17:08 schreef Messenga het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan ben je zeker ook fan van Imogen Heap?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:08 schreef Messenga het volgende:
ik accepteer de cookies.
In Heerle ookquote:
Kei goed! niet dusquote:foto Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef toma het volgende:
rustig.
Hoe was het met je MTO-B ofzoiets?
Sorry, mijn lange termijn geheugen laat me wel eens in de steek. Maar zit jij bij zusje in de klas?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
Maaár ik heb vandaag heul lang met hetzusjevan gepraat, dus jullie mogen nooit meer zeggen dat ik niets zeg tegen Fokkers
Nee... Alleen bij MTO-Bquote:foto Op maandag 25 mei 2009 23:33 schreef toma het volgende:
[..]
Sorry, mijn lange termijn geheugen laat me wel eens in de steek. Maar zit jij bij zusje in de klas?
Haha, maakt niet uit. Ik ken uit het Tilburg topic alleen zusjequote:Op maandag 25 mei 2009 23:35 schreef toma het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet.
De enige die ik ken van Fok is Swiffmeister. Mijn grote neef
Haha. We zeiden wel "hoi" maar verder niet eigenlijk.. Maar zo vaak kwamen we elkaar ook niet tegen hoor!quote:foto Op dinsdag 26 mei 2009 00:04 schreef toma het volgende:
Jullie wisten wel al die tijd van elkaar wie jullie waren maar jullie hebben elkaar nooit gesproken?
Stoute MTOquote:foto Op maandag 25 mei 2009 23:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Wonderwall. Ja, echt kut auto.. ik hoop dat er iets niet klopt in de sleutel zodat je hem alsnog gehaald hebt. Ik vind 't echt hendig kut voor je *aai.
Wel leuk om eens echt gepraat te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop