quote:4. Als ik amoxicilline gebruik, mag ik dan... alles eten, alcohol drinken en autorijden?
Bij amoxicilline zijn hiervoor geen beperkingen.
quote:Vraag:
Kun je met het medicijn Amoxicilline/clavulaanzuur disp 500/125 pch een pilsje bij drinken?
Antwoord:
Het is niet verstandig om amoxicilline samen met alcohol in te nemen. Ten eerste is het niet bevorderlijk voor de genezing van de ontsteking als er alcohol gedronken wordt. Verder zal de amoxicilline minder snel afgebroken worden. Dit kan schadelijk zijn voor de lever.
Maar"samen met alcohol innemen" is wel wat anders dan bij het eten dat medicijn nemen, en 5 uur later een biertje. Denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 @ 19:31 schreef OldJeller het volgende:
oh, deze website zegt wat anders:
http://www.alcoholinfo.nl/index.cfm?act=qena.antwoord&vraag=7408
[..]
Dat is waar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:20 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Maar"samen met alcohol innemen" is wel wat anders dan bij het eten dat medicijn nemen, en 5 uur later een biertje. Denk ik.
Nou, dat heb ik geweten. Gister kaartavond met de mannen, dus vandaar deze vraag.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:40 schreef onlogisch het volgende:
Vosss, gewoon doen.
Life is full of risk, jwt
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik geweten. Gister kaartavond met de mannen, dus vandaar deze vraag.
Toch maar 2 biertjes gedronken. Beetje dizzy, dat wel, maar voor de rest niks aan de hand.
Tot ik thuis kwam.
Ik denk ik moet nog ff een slag zeiken voordat ik naar bed ga.
Zo gezegd zo gedaan.
Dus ik sta daar op die pot met mijn jodokus in mijn hand lekker te pissen en ik voel ineens wat tegen de binnenkant van mijn anus aandrukken
Ik denk nog bij mezelf, beter in de vrije lucht dan in mijn krappe buik en zet een keer flink aan.
FLATS!!! SCHIJT IK ME GODNONDEPIE FINAAL ONDER!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |