SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door UnderTheWingsOfLove op 19-05-2009 19:14:37 ]Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
Laat me raden...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:19 schreef DJKoster het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je in een gitarenwinkel bent..![]()
Nee je moet juist een custom handgemaakte gitaar bestellen die dan door zo een dedicated gastje wordt gemaakt, drie weken lang werk voor die kerel. Jij betaalt dan 5000 euro ofzo. En dan zo die gitaar kapot slaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:20 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Laat me raden...iets met 50 cent en stampen
bedankt voor de mededelingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:35 schreef Nosh het volgende:
paul simonon was je al een goede dertig jaar voor. maar dan zonder het trieste attentiehoergehalte.
ik kan je ook vragen waarom je dit zou willen doen, maar dat weet je waarschijnlijk zelf niet eens.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:42 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
bedankt voor de mededeling
neequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:08 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hallo,
Ik wil 10 gitaren kapot gaan gooien / slaan / erop stampen , zal dit een youtubehit worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |