100% wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:31 schreef Kopbal het volgende:
dat was echt geen pingel, wat lult Driessen
Dat was een zuivere strafschop man.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:31 schreef Kopbal het volgende:
dat was echt geen pingel, wat lult Driessen
Ej BSB. Heb je het grote nieuws al gehoord? Van Hooijdonk is half Marokkaans.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet waarom hij dat broekje op zo'n Screech stijl draagt.
Wel een topper. Echt een Diba kloon.
Ja joh? Raar dan dat hij geen fluwelen techniek heeft die de Marokkaanse soort eigen is, vaak in zijn natuurlijke habitat zonder rekening te houden met "afbakening".quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ej BSB. Heb je het grote nieuws al gehoord? Van Hooijdonk is half Marokkaans.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat loopje van Frenkel verraadt een certain geaardheid.²
Sorry, maar je zit hier toch echt een keer fout, de Graafschap heeft gewoon het meest sfeervolle stadion, lekker engels, en hoort gewoon in de eredivisiequote:
Ten eerste maak ik dat zelf wel uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:55 schreef sexymofo het volgende:
[..]
Sorry, maar je zit hier toch echt een keer fout, de Graafschap heeft gewoon het meest sfeervolle stadion, lekker engels, en hoort gewoon in de eredivisie
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:16 schreef Happel het volgende:
Hup Dordt, schop die mijnwerkers uit de eredivise.
Zelf lukte het je niet?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:16 schreef Happel het volgende:
Hup Dordt, schop die mijnwerkers uit de eredivise.
quote:
Ja, maar naar De Graafschap-MVV. Die 10.000 mensen in dit land die Roda willen zien zitten toch al in het stadionquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:29 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ja, maar naar De Graafschap-MVV. Die 10.000 mensen in dit land die Roda willen zien zitten toch al in het stadion
Mij maakt het niet uit welk duel erop komt, ik zit toch in het stadion. Denk echter niet dat het aantal kijkers elkaar veel zal ontlopen bij deze duels.quote:FC DORDRECHT LIVE OP TELEVISIE 22/05/2009[/b]
De wedstrijd tussen Roda JC en FC Dordrecht wordt vanavond rechtstreeks op televisie uitgezonden. De uitzending op RTL7 om 19.55 uur, de aftrap is vijf minuten later.
Bron: FC Dordrecht
Nou proficiat, als jullie een kleiner stadion hadden zou het misschien ook ooit eens vol en gezellig zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Mij maakt het niet uit welk duel erop komt, ik zit toch in het stadion. Denk echter niet dat het aantal kijkers elkaar veel zal ontlopen bij deze duels.
Vind het wel vreemd dat het duel aldus Dordrecht live op tv komt terwijl Roda dat liever niet heeft (niet gek gezien de entree maar 5 euro is). 10.000 man vanavond? Dat is meer dan in de Geusselt past![]()
Kan aan mij liggen, maar heb dit seizoen een paar wedstrijden van MVV gezien. Om nu te zeggen dat het daar vol en sfeervol is...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:47 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nou proficiat, als jullie een kleiner stadion hadden zou het misschien ook ooit eens vol en gezellig zijn.
Tof..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch Roda - Dord dus, als het goed is.
Leuk!!!!
preciesquote:
De scouting van Feyenoord is aan jou overgedragen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gelijk even Cissé bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |