ik begrijp je helemaal niet, jij begrijpt mij dus beter dan ik jou, Rips stelling klopt NIET!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij begrijpt mannen niet. Mannen begrijpen vrouwen helemaal niet. Dus Rip d'r stelling klopt!
het enige juiste antwoord was:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef Ripley het volgende:
okay, stelling: vrouwen begrijpen mannen beter dan mannen vrouwen begrijpen
Vanwege het feit dat je tegen stellingen bent en het woord gebruikte omdat aan te geven? Ja, dat neem ik aanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil weten waarom jij denkt dat ik het woord kut als negatief zie.
Daar gaat ons internetimago.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:28 schreef Duimelot het volgende:
ik begrijp je helemaal niet, jij begrijpt mij dus beter dan ik jou, Rips stelling klopt NIET!
quote:
Aannames...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
Vanwege het feit dat je tegen stellingen bent en het woord gebruikte omdat aan te geven? Ja, dat neem ik aan
+1 scherp!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar gaat ons internetimago.Ik geef toe, ik ben eigenlijk een vrouw en Duim is eigenlijk een man. Dus de stelling klopt!
Dat klinkt meer als een HW probleem dan een kwaliteit van jou.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:30 schreef Ripley het volgende:
Ik begrijp andere vrouwen trouwens wel heel goed. Ik vertel altijd aan HW hoe het zit, maar hij gelooft me nooit. Om dan achteraf toch te zeggen dat het misschien wel klopte
Mag ik bij jou in therapie?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
shock! horror!
![]()
Ik begrijp sommige mannen vrij goed. En andere totaal niet![]()
Ik begrijp andere vrouwen trouwens wel heel goed. Ik vertel altijd aan HW hoe het zit, maar hij gelooft me nooit. Om dan achteraf toch te zeggen dat het misschien wel klopte
Misschien had ik lesbisch moeten worden
hi Erik!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh vragenlijst.
De newbie vragen
# Hoe oud ben je?
20
# Sekse?
Manachtig
# Woonplaats/ regio?
Eindhoven
# Interesses?
Fotografie, taal, schrijven, FOK!, terrassen, films
# Seksuele voorkeur?
Homoist
# Lengte en postuur?
Iets te kort en veel te breed.
# Hoe lang single?
Geen commentaar.
ik begrijp mannen prima zolang ik met mijn verstand denkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
shock! horror!
![]()
Ik begrijp sommige mannen vrij goed. En andere totaal niet![]()
Misschien had ik lesbisch moeten worden
Ik begrijp mannen soms wel en soms niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begrijp mannen prima zolang ik met mijn verstand denk
als ik mijn gevoel laat spelen dan zijn ze opeens een groot raadsel voor me!
Ik begrijp ze niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begrijp mannen prima zolang ik met mijn verstand denk
als ik mijn gevoel laat spelen dan zijn ze opeens een groot raadsel voor me!
Houd je vunzige vrijetijdsbestedingen eens voor je.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik begrijp ze niet.
Ik voel ze wel aan
ik voel ook wel es aan mannenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik begrijp ze niet.
Ik voel ze wel aan
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Houd je vunzige vrijetijdsbestedingen eens voor je..
Ik wist dat ik zulke reacties zou krijgen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |