quote:Op zondag 28 juni 2009 13:26 schreef pyl het volgende:
Frollo gaat nipt aan de leiding en hult zich nu al twee weken in stilte ... Wat een strateeg.
Inderdaad, Maja.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:18 schreef Iblis het volgende:
Maya?
Ah, dat probleem is al opgelost.quote:
Krek, mien jong.quote:
Dat klopt, ik had zijn punt per ongeluk bij Weltschmerz neergezetquote:Op maandag 29 juni 2009 16:24 schreef Iblis het volgende:
Volgens mij heeft NoCigar 4, omdat hij Willem van Moerbeke ook goed geraden heeft. En dat was na deze tussenstand
Ik heb daar over nagedacht, hoe dat ook alweer precies zat met de klemtoon en het -en achtervoegsel, maar vanwege de angst dat mij de kaas van het brood gegeten zou worden door iemand die zich niet over zulke futiliteiten zou druk maken, heb ik toch maar snel getypt. Bovendien, opzoeken vond ik ook zo wat, want dat is niet de bedoeling.quote:
quote:When she was 18 years old and a freshman at Syracuse, she was attacked, beaten and brutally raped in the tunnel to an amphitheatre.[2] After some months at homereturned to Syracuse to finish her bachelor’s degree and study writing. Months later, while walking down a street near the Syracuse campus, she recognized her rapist and reported him to police; she later testified against him, and he received the maximum sentence.
left the city and moved to Southern California, where she became a caretaker of an arts colony, earning $386 a month and living in a cabin in the woods without electricity. She would write under a propane lamp.[2]
quote:While at UCI,began writing Lucky, a memoir of her rape. The police had told
that she was lucky to be alive; not long before
's attack, another young woman had been killed and dismembered in the same tunnel.[2] The story began while writing a ten-page assignment, though
eventually wrote 40 pages for her class.
After Lucky,published the bestselling novel
. The book is the story of a 14-year-old girl who is raped and murdered. the main character tells her story from her personalized Heaven looking down as her family tries to cope with her death and her killer escapes the police.
Van WFL hoor, dus in TTK heb je niets van me te vrezen. Alhoewel je natuurlijk ook van harte welkom bent in WFL! Ik zal eens over een vraag denken.quote:
Te moeilijk voor onze mod.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik opmerken dat het niveau van de quiz mij echt te hoog is? Het zou zo veel beter lopen als de vragen wat eenvoudiger waren. En dan bedoel ik niet jip-en-janneke-niveau, maar gewoon wat algemene kennis-achtiger.
Oeps ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik ben een FOT-mod he. TTK is off limits.
Er is ook een TTK voor dummies, maar dat is wat afgezakt in de archieven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik opmerken dat het niveau van de quiz mij echt te hoog is? Het zou zo veel beter lopen als de vragen wat eenvoudiger waren. En dan bedoel ik niet jip-en-janneke-niveau, maar gewoon wat algemene kennis-achtiger.
Geen idee, ik ken maar één titel en op basis daarvan zeg ik ‘Deep Purple’.quote:
Nee, Erik. Blijf!quote:
De M zit niet in TTK.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Iblis het volgende:
Geen idee, ik ken maar één titel en op basis daarvan zeg ik ‘Deep Purple’.
Erik, je Dummies-vraag is veel te moeilijk voor mij.quote:On Chesil Beach.
Ik vond het ook al wat pretentieus om ze al onder de K te scharen.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:28 schreef Wouter1989 het volgende:
Het geode antwoord is: Ian McEwan.
Je mag het antwoord anders ook wel aan mij PM'en hoor, dat is misschien nog iets makkelijker?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef Wouter1989 het volgende:
Ik ga morgen trouwens op vakantie, dus verificatie van antwoorden op mijn vraag laat ik aan jullie over. Met google moet dat geen probleem zijn.
Helaas, dat is niet juist.quote:
Nee, helaas, ook niet. Tha_Erik was overigens ook juist toen hij zei dat het niet uit "van oude mensen, de dingen die voorbij gaan" komt.quote:
O ja?quote:
quote:Wanneer een vraag juist is beantwoord gaat de beurt om een nieuwe vraag te stellen over op degene die het antwoord heeft geraden. Als hij/zij geen tijd heeft om een nieuwe vraag te bedenken, of er gewoon geen zin in heeft, mag een andere user deze taak van hem/haar overnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |