Nou, ik ben eerder bang dat het te goed is. Dat is nl het criterium aan de hand waarvan een topic in de regel gesloten wordt (deze zin loopt ook niet echt lekkerquote:
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou, ik ben eerder bang dat het te goed is. Dat is nl het criterium aan de hand waarvan een topic in de regel gesloten wordt (deze zin loopt ook niet echt lekker).
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:57 schreef Bomil het volgende:
[..]
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
Kijk eens aan TS, je krijgt er 2 jaar garantie bijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:02 schreef sinadO het volgende:
Dit gaat hem niet worden, dat garandeer ik je.
Nee, de zinnen lopen niet lekker genoeg, dat vind ik ook, vandaar nu juist de klacht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:02 schreef sinadO het volgende:
Dit gaat hem niet worden, dat garandeer ik je.
Ik koop geen garantie bij, voor mij volstaat de wet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:03 schreef Bomil het volgende:
[..]
Kijk eens aan TS, je krijgt er 2 jaar garantie bij![]()
![]()
![]()
Je wil je op non-conformiteit beroepen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik koop geen garantie bij, voor mij volstaat de wet.
Dat heb je goed begrepen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:05 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je wil je op non-conformiteit beroepen?
En dan? Wie eist, bewijst! Ik dacht het eerst ook maar je gaat geheid onderuit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |