Ik vind het sowieso raar, een volwassene met amandelen intact? In mijn tijd werden die nog preventief verwijderd, iirc.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt bij dat Eline gewoon binnenkort geopereerd gaat worden aan haar amandelen, dus het is niet meer dan logisch dat ze af en toe last heeft. Ze zeurt niet, ze geeft gewoon aan als ze pijn heeft. Mag dat ook al niet?
Niet de slagroom vergeten! Wedden dat ze daar leuke spelletjes mee weten te doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:04 schreef akveor het volgende:
[..]
En minimaal 20 flessen advocaat naar binnen bij een feestje...![]()
Rookwolken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:03 schreef snetje het volgende:
[..]
deze lijken me wel handig bij Marilien als ze straks weer wakker is ...
[ afbeelding ]
Dan ben je vast al heel oudquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:05 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar, een volwassene met amandelen intact? In mijn tijd werden die nog preventief verwijderd, iirc.
Dan ben je wel heel oud.. ik ben van 81 en ik heb dat nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:05 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar, een volwassene met amandelen intact? In mijn tijd werden die nog preventief verwijderd, iirc.
Lemonpartyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:05 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Niet de slagroom vergeten! Wedden dat ze daar leuke spelletjes mee weten te doen
Oud, Oud....ik ben over de helft, jaquote:
Maar het preventief ruimen heb je overleefd!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:05 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet meer, pas als je recidiverende klachten hebt op dat gebied worden ze verwijderd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:05 schreef Pek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dagduels:
* Kunstgebitverspuwen
* Wandelstokwerpen
* Rolstoelworstelen
* Rollator-Race
* Memory
Ideeën te over, en volkomen revolutionair!
Wel een trauma aan overgehouden hoor, ik zie die enge vent nog voor me met dat spiegelei op z'n voorhoofd en die kolenschop die m'n mond ingingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Maar het preventief ruimen heb je overleefd!
Dat weet ik wel zeker, daar moeten n.l. ook wel eens de billetjes worden afgeveegdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
geloof dat er op dit moment in elk willekeurig bejaarden tehuis meer gebeurt !
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dagduels:
* Kunstgebitverspuwen
* Wandelstokwerpen
* Rolstoelworstelen
* Rollator-Race
* Memory
Ideeën te over, en volkomen revolutionair!
Je bent nog uit de pre-historie dat er geen narcose wasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Wel een trauma aan overgehouden hoor, ik zie die enge vent nog voor me met dat spiegelei op z'n voorhoofd en die kolenschop die m'n mond inging
Maak er maar het dubbele van (met een maandje)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:11 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Vroegâh, heel vroegâh werden amandelen preventief verwijderd. Dat is al een jaartje of 20 niet meer zo.
Schat ik je toch op minstens 22![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:11 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Vroegâh, heel vroegâh werden amandelen preventief verwijderd. Dat is al een jaartje of 20 40 niet meer zo.
Schat ik je toch op minstens 22![]()
Komt wel goed schatje!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:12 schreef Pek het volgende:
[..]
Maak er maar het dubbele van (met een maandje)
Plaatselijk, neem ik aan. Ik was nog redelijk bij. Nu ik erover nadenk ging het er best wel bruut aan toe: bij de ingang een hele rij angstige kinderen en bij de uitgang een rij jankende kinderen, echt lopende band werkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:12 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Je bent nog uit de pre-historie dat er geen narcose was
En dan dat rijtje moeders erbij, complete out of stress!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:14 schreef Pek het volgende:
[..]
Plaatselijk, neem ik aan. Ik was nog redelijk bij. Nu ik erover nadenk ging het er best wel bruut aan toe: bij de ingang een hele rij angstige kinderen en bij de uitgang een rij jankende kinderen, echt lopende band werk
hee mw. de Bok,quote:
Ow dat is de martelmethode !!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:17 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hee mw. de Bok,neen nog niet, ben ben aan het afbouwen heb een speciaal sigarettendoosje gekocht en daar een afgepaste hoeveelheid sigs in gedaan'. elke 2 weken steets minder in het doosje en dan moet de klus binnen 3 maanden geklaard zijn
vertel vertelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:18 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Ow dat is de martelmethode !!![]()
![]()
(zegt deze verstokte rookster ;-) )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |