Ik ben geenszins van plan weer dergelijke hoeveelheden credits aan te schaffen, dat vooropgesteld. Maar dan nog. Er worden credits in bulk per 1000 verkocht (hoewel dat 20 euro duurder is dan 2x 500 credits aanschaffen). Waarom zou ik die dan niet mogen kopen en ermee mogen stemmen? Dat is toch het hele concept? Je stemt op de persoon of personen die je erin wilt houden, en je stemt de personen die je eruit wil hebben eventueel in de min. Iedereen kan dat doen en daarover kun je onderling zelfs afspraken maken zo bleek bij bobby/renate. Jullie doen ook net alsof ik het wiel wat dat betreft heb uitgevonden. Niet alleen is het gewoon het concept dat het op deze manier gaat, maar ik was niet eens de eerste. Bij Bobby werd het namelijk eerder al gedaan. Massaal bobby omlaag stemmen en de rest omhoog stemmen. Ik snap nog steeds de hele ophef daarover niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
Dat gelijk gaat hij op precies dezelfde manier weer behalen om de winnares te bepalen. No doubts about that!
Vrouwen zijn vaak een stuk taaier hèquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:15 schreef Marrije het volgende:
ik vind de mannen opvallend stil
Er zit vast en zeker een oortje in haar gasmasker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline heeft tot nu toe alles gevonden!
En je hebt het nog een keer rechtgezet ook nogquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds de hele ophef daarover niet.
ah ik ben niet de enige die dat opvaltquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is Jeroen trouwens stil, ik hoor hem bijna niet meer. Die zit er inmiddels aardig doorheen?
maar dat heeft blijkbaar minder indruk gemaaktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En je hebt het nog een keer rechtgezet ook nog
inderdaad. Jeroen heeft nu nergens commentaar opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:15 schreef Marrije het volgende:
ik vind de mannen opvallend stil
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik vind dat afblaffen door de megafoon wel wat hebben eigenlijk
Nu hadden ze moeten schreeuwen: IK ZEI MEDICAL CHECK!!!! OPSCHIETEN!!!!!!!!!
Gasmaskertjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zit vast en zeker een oortje in haar gasmasker.
Misschien wel 2....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, maar m.b.t. Jeroen; ik mag hopen dat hij er volledig doorheen zit en dat Marielin hem dan het laatste tikje geeft, waarbij hij jankend naar buiten kruiptquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah ik ben niet de enige die dat opvalt
Door haar geformuleerde opdracht was pakje op tafel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:18 schreef snetje het volgende:
als Marilien de sigaretten niet steeds mee hoeft te nemen naar de isoleer klopt haar uitdaging niet ...
de bedoeling is dat de sigaretten 24 uur binnen haar handbereik zijn en dat ze er vanaf moet blijven...
gaat lekker handig als je opgelsoten zit in de kippenren en de sigaretten in de bunker .... Ytje zo![]()
of ze moeten de uren dat ze geisoleerd zitten niet meetellen...
Of zit er een hartje in de robot?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
dat zal de vloer niet ten goede komenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
en het is nu een hele zandbak daarbinnen.
Eensch... Ik ben nooit boos of verongelijkt geweest... Het is een spel en je kan het spelen zoals de crew je de gelegenheid geeft.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben geenszins van plan weer dergelijke hoeveelheden credits aan te schaffen, dat vooropgesteld. Maar dan nog. Er worden credits in bulk per 1000 verkocht (hoewel dat 20 euro duurder is dan 2x 500 credits aanschaffen). Waarom zou ik die dan niet mogen kopen en ermee mogen stemmen? Dat is toch het hele concept? Je stemt op de persoon of personen die je erin wilt houden, en je stemt de personen die je eruit wil hebben eventueel in de min. Iedereen kan dat doen en daarover kun je onderling zelfs afspraken maken zo bleek bij bobby/renate. Jullie doen ook net alsof ik het wiel wat dat betreft heb uitgevonden. Niet alleen is het gewoon het concept dat het op deze manier gaat, maar ik was niet eens de eerste. Bij Bobby werd het namelijk eerder al gedaan. Massaal bobby omlaag stemmen en de rest omhoog stemmen. Ik snap nog steeds de hele ophef daarover niet.
Ik zie de feestjes al voor mequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dagduels:
* Kunstgebitverspuwen
* Wandelstokwerpen
* Rolstoelworstelen
* Rollator-Race
* Memory
Ideeën te over, en volkomen revolutionair!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |