Bijkomen? Het is toch fucking fase 4?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Kan geen kwaad, overlevers kunnen zo ook even wat bijkomen en het kan geen 24 uur per dag "rennen" zijn. Een goed moment om de was of boodschappen te doen
Ja leuk, ik keek vandaag voor het eerstquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, een beetje rust is gewoon nódig.
En op het tweede gezichtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:43 schreef JediMasterLucia het volgende:
Er gebeurd weinig op het eerste gezicht. ze zijn nog druk bezig met puzzelen...
Kijk.. dat is het lastige, zelfs op TV hebben ze tegenwoordig een voice over nodig om dat de beelden waardeloos zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:43 schreef JediMasterLucia het volgende:
Er gebeurd weinig op het eerste gezicht. ze zijn nog druk bezig met puzzelen...
Je moest eens weten hoe die ouwetjes hier tekeer gaan !!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
geloof dat er op dit moment in elk willekeurig bejaarden tehuis meer gebeurt !
Of in een weiland met koeien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
geloof dat er op dit moment in elk willekeurig bejaarden tehuis meer gebeurt !
Hier?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe die ouwetjes hier tekeer gaan !!![]()
![]()
Zelfs tijdens het puzzelen! Ruzie, bekvechten, kunstgebitten die in het rond vliegen!
Ik wil nieuwe streams!
TBO2: Senioren in Der Bunker!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe die ouwetjes hier tekeer gaan !!![]()
![]()
Zelfs tijdens het puzzelen! Ruzie, bekvechten, kunstgebitten die in het rond vliegen!
Ik wil nieuwe streams!
Ja, das dan vette pechquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja leuk, ik keek vandaag voor het eerst
Ze klaagt niet, heeft nergens om gevraagd en gaat gewoon door.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om aanstelleritis te diagnostiseren hoef je geen arts te zijn.
Hier in ons bejaardentehuis. Ook ouwetjes streamen! Nou ja, stream dan, uh....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hier?
Ben je aan het werk? Of heb je een pyjama dag?
Komt bij dat Eline gewoon binnenkort geopereerd gaat worden aan haar amandelen, dus het is niet meer dan logisch dat ze af en toe last heeft. Ze zeurt niet, ze geeft gewoon aan als ze pijn heeft. Mag dat ook al niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:58 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze klaagt niet, heeft nergens om gevraagd en gaat gewoon door.
De enige die zich hier aanstelt ben je toch echt zelf
Dagduels:quote:
deze lijken me wel handig bij Marilien als ze straks weer wakker is ...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Kijk.. dat is het lastige, zelfs op TV hebben ze tegenwoordig een voice over nodig om dat de beelden waardeloos zijn.
"Maar wat gaat er in die kopjes om... Blijf gekluisterd aan uw scherm ..en volg deze spannende fase4 ontwikkelingen live!"
En geen angst meer hoe ze overkomen, de gene achter zich gelaten...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dagduels:
* Kunstgebitverspuwen
* Wandelstokwerpen
* Rolstoelworstelen
* Rollator-Race
* Memory
Ideeën te over, en volkomen revolutionair!
En minimaal 20 flessen advocaat naar binnen bij een feestje...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dagduels:
* Kunstgebitverspuwen
* Wandelstokwerpen
* Rolstoelworstelen
* Rollator-Race
* Memory
Ideeën te over, en volkomen revolutionair!
Nou snap ik het. Dat is een rookwolkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:03 schreef snetje het volgende:
[..]
deze lijken me wel handig bij Marilien als ze straks weer wakker is ...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |