Ik hoop dat hij de giro wintquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Reageer er dan gewoon niet op.
Wat heb je trouwens met Menchov? Behalve dat hij in een Rabo-shirt rijdt.
Wat vind jij dan een goede reden? Ga jij nou een beetje lopen oordelen over wie ik mag supporteren? Je bent zelf notabene fan van Evansquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:58 schreef wimderon het volgende:
Flutreden dan.
Armstrong pakt wat terug in deel 2.
Ik vind het een flutreden, zo goed dan? Kruip nu maar weer snel onder je Rabo-dekbed.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:04 schreef thettes het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een goede reden? Ga jij nou een beetje lopen oordelen over wie ik mag supporteren? Je bent zelf notabene fan van Evans
Dus jij vindt fan zijn van de beste renner van je favoriete team flut? Ok, jij bent dus echt niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het een flutreden, zo goed dan? Kruip nu maar weer snel onder je Rabo-dekbed.
Ja, behoorlijk. Als Menchov nu zou vertrekken naar Katusha zou iedereen die nu voor hem supportert hem opeens een kutrenner vinden. Wie zou er dan niet serieus te nemen zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus jij vindt fan zijn van de beste renner van je favoriete team flut? Ok, jij bent dus echt niet serieus te nemen.
OMGquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het een flutreden, zo goed dan? Kruip nu maar weer snel onder je Rabo-dekbed.
Zoiets heet chauvinisme. Bij gebrek aan goede Nederlanders steunen we maar renners in Nederlandse dienst.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Als Menchov nu zou vertrekken naar Katusha zou iedereen die nu voor hem supportert hem opeens een kutrenner vinden. Wie zou er dan niet serieus te nemen zijn?
Ten Dam doet het niet onverdienstelijk, ook in Rabo-shirt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoiets heet chauvinisme. Bij gebrek aan goede Nederlanders steunen we maar renners in Nederlandse dienst.
Helemaal geen flutreden. Ik kijk ook naar de ploegen en niet naar een individu of een land. Je bent toch ook niet alleen voor Sneijder in Real Madrid. Ik heb liever dat een Rus in Rabobank wint vanwege de ploeg dan een Nederlander in een andere ploeg.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:16 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik heb liever dat een Rus in Rabobank wint vanwege de ploeg dan een Nederlander in een andere ploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |