quote:
Ik vind het nog steeds beter dan FOKOquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hattrick: Blanco vind ik niet zo lekker klinken
dat is een ding dat zeker is..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds beter dan FOKO
Ik weet niet hoeveel mensen je nog wilt laten stemmen in de pollquote:Op zondag 21 juni 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
Word er nog een verzoekje geplaatst om de TT aan te passen?
Ik wil eigenlijk gewoon zo snel mogelijk van de huidige naam afquote:Op zondag 21 juni 2009 15:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel mensen je nog wilt laten stemmen in de poll
Ach tot nu toe zijn er 8 stemmers. Ik denk niet dat er veel zal veranderen en als dat wel zo is dan vragen we toch weer of ze m willen aanpassenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel mensen je nog wilt laten stemmen in de poll
Ik ook. FOKOquote:Op zondag 21 juni 2009 15:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon zo snel mogelijk van de huidige naam af
je had ook zelf een reportje kunnen versturen natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 17:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach tot nu toe zijn er 8 stemmers. Ik denk niet dat er veel zal veranderen en als dat wel zo is dan vragen we toch weer of ze m willen aanpassen
[..]
Ik ook. FOKO![]()
![]()
deadline is volgens mij 1800 uurquote:Op zondag 21 juni 2009 19:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De wedstrijden zijn toch nog niet begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |