Ik neem het risico niet. Fok komt ergens morgen weer op, kan ook morgenavond laat worden dusquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kak dit moet ik ook nog doen, wordt een morgen middagje waarschijnlijk
Gaat fok down?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik neem het risico niet. Fok komt ergens morgen weer op, kan ook morgenavond laat worden dus
Blijkbaar had je gelijk. Het is net pas weer online gekomen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En ze hebben nu al vertraging met beginnen met downtimen. Morgen de hele dag IRC jongens?
En ik was ook al weer geband op IRC. Redelijke toto gedraaid weerquote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blijkbaar had je gelijk. Het is net pas weer online gekomen.
Ja ik begreep zo iets. Daar had ik vorige week ook last van. Snap er niets van. Je bent iig niet door ons gebanned of gekicked.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En ik was ook al weer geband op IRC. Redelijke toto gedraaid weer
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:42 schreef MrMoon het volgende:lekker verkloot omdat Fok! eruit lag en ik vanmiddag en vanavond niet thuis was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |