Haha, kon je eindelijk weer?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:29 schreef Outpost76 het volgende:
Ronde 6:
Mancunian Violence - Dynamo Groningen 0 - 3
bartsneggers - Real Club de Culo 2 - 4
koffieleuten - Gorbakalaznikovskiy 1 - 2
FC Baxie - Ladderzatsquad 2 - 1
Twello FC - Hardzoepm United 2 - 1
Totaal aantal doelpunten: 22
hoe kan je nou als je 4 wedstrijden van FVP na-aapt en 1 wedstrijd 1 doelpunt minder gokt op hetzelfde aantal doelpunten komen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:29 schreef Outpost76 het volgende:
Ronde 6:
Mancunian Violence - Dynamo Groningen 0 - 3
bartsneggers - Real Club de Culo 2 - 4
koffieleuten - Gorbakalaznikovskiy 1 - 2
FC Baxie - Ladderzatsquad 2 - 1
Twello FC - Hardzoepm United 2 - 1
Totaal aantal doelpunten: 22
Dat mag gewoon afwijken hoor, dat heet kansen verspreiden..quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kunnen jullie ook even jullie aantal doelpunten hertellen?
mja of gewoon totaal geen vertrouwen hebben in je eigenlijk voorspellingenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat mag gewoon afwijken hoor, dat heet kansen verspreiden..
Dat deed ik eerst, toen zat ik er altijd onder omdat er altijd een wedstrijd is die veeeeeel meer doelpunten generaart dan je verwacht. Maar van te voren ga ik niet 7-4 voorspellen ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kunnen jullie ook even jullie aantal doelpunten hertellen?
Ssssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke eigen voorspellingen??quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja of gewoon totaal geen vertrouwen hebben in je eigenlijk voorspellingen![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ssssstmja.. triest..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Welke eigen voorspellingen??
HT: FC Dinamo Assen (504765)
We? Zweren jullie samen tegen mij?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:44 schreef NelisZ het volgende:
Succes iedereen, kijken of we eindelijk FVP eens van de eerste plaats kunnen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |