pfff echt te triest voor woordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef Nepthys het volgende:
Hmm... zo te zien zijn ze op wikipedia ook al bezig geweest en daar wijst iemand erop dat de term spinning al gewoon in het woordenboek staat.
STA DAN BIEDEN NIET TOE!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:29 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ik heb een richtprijs in gedachten, misschien is die wel onrealistisch, daarom mag je van mij bieden.
Misschien zit ik te laag met mn prijs en gaat ie uiteindelijk door het bieden voor meer weg dan ik dacht...
Prima hoor
En ik trek met niet terug bij een te laag bod, want daar ga ik uberhaupt niet op in
Ik zet toch ook in de advertentie een richtprijs, of tegen elk aannemelijk bod?
Als je 30 biedt op iets t.w.v. 150 kun je er zelf toch al vanuit gaan dat dat niet aannemelijk is :S
Wel willen kopen voor een onrealistische prijs, en dan boos worden als iemand je dan negeert.
Het biedingssysteem van Marktplaats is gewoon niet zoals op Ebay dat je een minimum prijs geeft en de hoogste bieder uiteindelijk wint.
Overigens zet ik bieden wel vaker uit... sowieso ALS je al via Marktplaats iets koopt, stuur je maar een mail, dan kom je al een stuk serieuzer over.
Is er nog een systeem dat je tegen het verwijderen in beroep kunt gaan omdat je het niet met de klacht eens bent?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:31 schreef IJsblock het volgende:
Waarschijnlijk is de complete meuk vanavond al verkocht, maar hebben die paupers die menen recht te hebben op de naam spinning niet wat beters te doen dan een adverteerder hiermee lastig te vallen?
Wat is nu het nut danwel de lol van een aanbieder die er geen andere GOEDE benaming voor weet?
Dan mag je verstelbare moersleutel ook niet als zijnde "Bahco" op MP zetten, of bij de Dirk Van Den Broek de huismerk smaakverfijner "Maggie" noemen.
Marktplaats kan zich beter met de nepRolexen, 419-ers, en gsm-oplichters bezig houden, dan een advertentie van iemand te verwijderen die te goeder trouw is....
MP verwijderd denk ik uit angst voor gederfde inkomsten in de toekomst van de rechthebbende partij?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:37 schreef beerten het volgende:
[..]
Is er nog een systeem dat je tegen het verwijderen in beroep kunt gaan omdat je het niet met de klacht eens bent?
Of verwijderen ze alles zo maar blind uit angst over enog gezeik?
Hoor en wederhoor? Is de klacht anoniem of krijg je ook keurig te horen wie of wat er klaagt?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef beerten het volgende:
[..]
STA DAN BIEDEN NIET TOE!
En als je een bod krijgt dat je niet aanstaat, kom dan met een tegenbod, zeg beleefd dat je het te laag vind. Handel eens, doe je best te verkopen. Nee, je krijgt of GEEn antwoord, of een antwoord dat je niet goed wijs bent en op moet tyfen met zo'n bod.
Nee, marktplaats is en blijft Kut. Met een grote K
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |