Die hebben die Yolanthe nooit gemogenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:30 schreef amaranta het volgende:
Ik ben het natuurlijk met 1J eens. Weet niet hoe die kerel heet maargoed.
Niet zo netjes van Yo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Volgens quote:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:31 schreef Desmonkey het volgende:
Natuurlijk de hamvraag voor alle vrouwen: Wie is rijker?
Ja maar Yolanthe heeft van haar pa al meer gekregen toen ie omvielquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens quote:
Jan: 6 miljoen
Wesley: 10 miljoen
Misschien moet je het topique even doorlezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:31 schreef Desmonkey het volgende:
Natuurlijk de hamvraag voor alle vrouwen: Wie is rijker?
Daar geloof ik trouwens geen fuck van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:33 schreef Urquhart het volgende:
Volgens quote:
Jan: 6 miljoen
Wesley: 10 miljoen
Mja, ze waren wel schattig als stelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben die Yolanthe nooit gemogen
ook simon liet in meer bedekte termen weten dit geen coole move te vinden van yolanthequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Die 3J-zanger was geen fan van Yolanthe, dat is wel duidelijk!
Het verbaast hem niet en vindt dit allemaal een grote belediging voor Jan.
Dat riep ik ook al meteen... ik vind het walgelijk....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
Mag zo'n beveiligingsbedrijf zomaar die beelden verkopen aan RTL Boulevard? Wet op de privacy anyone?
Jan vraag 7k per half uur en is de komende maanden niet meer te boeken (3-4 ofzo dus). Reken maar eens uit!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar geloof ik trouwens geen fuck van.
hoezo niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar geloof ik trouwens geen fuck van.
Toch apart dat ze niet eens gewoon een 'gewone' man leuk vindt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef Desmonkey het volgende:
Eigenlijk best wel een moeilijk keuze: kiezen voor de brave Jan of de sexy Wesley
Jantje begon op zijn 10e al te cashen en niet alleen in Nederland.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef Noshiba het volgende:
Jan vraag 7k per half uur en is de komende maanden niet meer te boeken (3-4 ofzo dus). Reken maar eens uit!
Ook mijn gedachte, ja. Maar zo'n parkeergarage is natuurlijk openbare ruimte he...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
Mag zo'n beveiligingsbedrijf zomaar die beelden verkopen aan RTL Boulevard? Wet op de privacy anyone?
bedrijf waarschijnlijk niet, eerder een werknemer die iets bij wilde verdienenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat riep ik ook al meteen... ik vind het walgelijk....
Jij noemt dat mormel sexy?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef Desmonkey het volgende:
Eigenlijk best wel een moeilijk keuze: kiezen voor de brave Jan of de sexy Wesley
Dat is natuurlijk te ziek voor woorden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
Jan moet gezien zijn voorsprong een veel groter vermogen hebben opgebouwd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef JaneDoe het volgende:
hoezo niet?
Dat is idd niet goed te praten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij mag het gewoon hoor. Het is een particulier beveiligingsbedrijf... als ik (als particulier) opnames maak met mijn handycam, mag ik dat ook gewoon verkopen aan Boulevard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |