Dat soort woorden uit jouw mond toetsenbord...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, gelijk vloeren met de houtgreep en hem dan vol op de bek pakken
Gewoon volgen naar het toilet en het hokje inspringen en hup AUFD.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zou wel een stunt zijn en dan aangegeven: 'Ja, voordat je me weer gaat slaan als ik iets probeer'
Ola bonito taz bomquote:
Dus zo kom je altijd aan die sexquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gewoon volgen naar het toilet en het hokje inspringen en hup AUFD.
Ola Yea alles goed en lekker 'olé'quote:
Nee dit was voor Mike, ik hou niet zo van sex op toiletten. En ik mag ook meestal gewoon kussen met diegene die ik leuk vind. Krijg in ieeder geval geen knalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus zo kom je altijd aan die sex
Ben je al terug in Valencia of Barcelonaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ola Yea alles goed en lekker 'olé'![]()
met jou
Hee, die is leuk. Beter dan "wond"quote:
jejeje of Sevillaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben je al terug in Valencia of Barcelona
ben jalours nuquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje of Sevilla
ja ben terug
en tis 30 graden
Ironisch, jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef Bartjebart het volgende:
Hoe cynisch... ga je een parasol kopen, stap je de winkel uit begint het te regenen![]()
Zelfs hagel nu...
Das wel kats an de grens of niet dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef Bartjebart het volgende:
Hoe cynisch... ga je een parasol kopen, stap je de winkel uit begint het te regenen![]()
Zelfs hagel nu...
Nja dat kan ookquote:
Das onmeunig dicht bie de grens ja. hoezo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Das wel kats an de grens of niet dan?
Loat goannnn..... De zomer komt er heus nog wel aan!
Ja, 't is heerlijk hier, 25 graden en zonnig, maar 's nachts nog koud. Perfectquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haaj Wonde!Is het aan de andere kant van dé oceaan eigenlijk al flink zomer?
Joa ik dacht loat ik 's efkes op buienradar.nl kiek'n of 't dizzen kant up kump (...) moar ik zag rooin stipp'n bie (of "beej" in de Achterhoek) de grens. Ik woon in oe hoofdstad.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das onmeunig dicht bie de grens ja. hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |