je bent best wel een schatjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thnx ik aanbid mn jas![]()
Dit is bij het leidscheplein in Amsterdam
I know right... nee, ik bedoel, dankjequote:
Al plaatst men een foto, je zien overal kloonenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
I know right... nee, ik bedoel, dankje![]()
![]()
Waar blijft de rest met zn foto's, ik verveel me!
ik ben op mijn werkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
ik zal wel een nieuwe maken. Deze keer mét ogenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar jij bent momenteel de enige kloon die ik ziequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Al plaatst men een foto, je zien overal kloonen
Oooow zonde van je haar!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zal wel een nieuwe maken. Deze keer mét ogen. Maar ik moet nog eerst ff tondeuse over mijn hoofd heen halen.
quote:
ja maar ben jij wel eens bij meetings geweest o.i.d.? Mensen hebben je dan in levende lijve gezien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog nooit verdacht van kloon-zijn!
Ik hou niet van kort haar, dus eerst de foto, dan de tondeusequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
groeit er toch wel weer aan.
werk ze voor straks
Ja dat wel, maar dat kan ook een kloon zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar ben jij wel eens bij meetings geweest o.i.d.? Mensen hebben je dan in levende lijve gezien.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog nooit verdacht van kloon-zijn!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat kan ook een kloon zijn!
Nee, maar jij bent wel verdacht van al het andere dat negatief isquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent wel verdacht van al het andere dat negatief is.
Ik daarvan ook niet
waar ben ik nog meer van verdachtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent wel verdacht van al het andere dat negatief is.
Ik daarvan ook niet
Moederziel alleenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoe zit dat met jou eigenlijk?
vriendje? verloofd? getrouwd?
Je avator is eigenijk wel ironisch. Dat slotjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar ben ik nog meer van verdachtik ben zooooooo lief
Wie kookt er?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |