Dat verwacht ie toch ook?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:56 schreef Baltar het volgende:
gut dan toch, krijgt ie alweer een naamtopic
bitchquote:
Owkej... ik las net ook dat 2/3e van de TROS kijkers Wilders aanhanger is. Verbaast me!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zijn het in elk geval geen regelmatige NOVA kijkers
Ja, heeft onderzoek uitgewezen. Ook onder Joden en homo's vindt Wilders steeds meer gehoorquote:
Hoezo Bitch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch![]()
maar hier ook FIPO (fifth post)
Ow oke... ik ben nog steeds GroenLinksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, heeft onderzoek uitgewezen. Ook onder Joden en homo's vindt Wilders steeds meer gehoor
Ik had er 5quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:56 schreef Baltar het volgende:
gut dan toch, krijgt ie alweer een naamtopic
quote:
quote:
Even www.stemwijzer.nl doen, dan weet je hetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow oke... ik ben nog steeds GroenLinks
(denk ik)
Heb hem net gemaakt, en zoals ik al dacht moet ik op de VVD stemmenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Even www.stemwijzer.nl doen, dan weet je het![]()
Ikke zit al jaren op D66
Userfoto'squote:
Jammer dat er geen homopartij is, anders kon je daar wel op stemmenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:16 schreef Nuno_G het volgende:
oh zijn we hier
Ik ben al jaaaren partijloos
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jammer dat er geen homopartij is, anders kon je daar wel op stemmen
hij heeft een foto van zichzelf gepost in een vorig topic. Met zijn guess horlogequote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Userfoto's![]()
Baltar wees eens creatief en maak een leuke foto van jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |