Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:02 schreef bbaadd het volgende:
laatst even mn broek gewassen, 9 maanden oud. fade echt fucking langzaam. is een slim jim dry ecru embo
voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I likequote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:02 schreef bbaadd het volgende:
laatst even mn broek gewassen, 9 maanden oud. fade echt fucking langzaam. is een slim jim dry ecru embo
voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
phone fadequote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:02 schreef bbaadd het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stinkbroek?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:01 schreef nout72 het volgende:
En daar loop je dan 8 maanden voor in een stinkbroekhahaha
Je kunt bij Levi's en Nudie een pre-washed kopen die de slijtageplekken die je nu hebt bijzonder goed evenaren en daar hoef je geen 8 maanden op te wachten.
Maar ach, ieder zijn ding.
Wat is er mis met BiG dan? Op die site staat namelijk een jeans die ik graag wil hebben. Maar is die site niet betrouwbaar, of ...?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:31 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Grappig. Ik denk niet dat er veel mensen op FOK! iets van BiG gaan bestellen
Nee, dit is ongeveer dé site voor denimheads. En aangezien er niet veel denimheads hier op FOK! zitten...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:35 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Wat is er mis met BiG dan? Op die site staat namelijk een jeans die ik graag wil hebben. Maar is die site niet betrouwbaar, of ...?
naast selfedge.comquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:51 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Nee, dit is ongeveer dé site voor denimheads.
Als het goed is zijn er nog wel wat webshops in de states die deze hebben. Of anders eBay. Maar goed zoeken moet je wel inderdaad!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:16 schreef Famouss het volgende:
ahh bedankt, alleen is hij nergens te koop zie ik.
Whyyyyyyy! ik vind hem zoo hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |